Fortsättning på det alltid så stekheta ämnet..

Surfade runt lite och kom fram till en sann berättelse som nån hade snappat upp på pendeln i Sthlm,

Pendeltåg, Stockholm södra

Två tjejer, ~14, sitter och pratar.
Tjej 1: Fick du rosor av han!?
Tjej 2: Jaa...
Tjej 1: Trots att du var otrogen?!
Tjej 2: Ja...
Tjej 1: Men är du inte glad över dom då?
Tjej 2: Nä, jag funderar på att dumpa honom.
Tjej 1: Men hallå! Det var ju DU som var otrogen!
Tjej 2: Ja precis! Hallå! Inte vill jag ha en kille som jag kan va' otrogen mot!


Ja nu inser jag ju att dom var fjorton, men det är själva principen. Det är vad Sigge skulle kalla "Fruktansvärda senor". Nu säger jag inte att alla tjejer är svin, vilket tjejer har en förkärlek att göra gentemot det starkare könet (läs mannen), men som jag skrev i mitt förra inlägg så finns det en hel del som är det. Jag känner en handfull som håller på med det, både killar och tjejer. Är det mitt ansvar att säga till dom att ge fan i det? Nej det är ju inte det. Det är deras liv, deras beslut och deras misstag(?) I dom fall där personen i fråga vet om att den andre har en partner, men ändå går till sängs, eller vad man nu gör för något filthy. Är det den personens ansvar att säga nej? Nej, jag tycker inte det heller om man inte känner "flickvän/pojkvän" i frågan. Det är ändå den otrogna personens ansvar att inte trilla dit.

Jag sitter inne på så mycket godis, så ni kan inte fatta. Sen om man bjuder på det i framtiden är en annan femma =)

Ta ett sånt ämne som tjejresa till, ja vad ska vi säga....Ibiza kanske....eller varför inte Thailand för den delen. Där kommer dom "riktiga" tjejerna fram och svineriet är ett sånt jävla faktum. Det svinas, tonårshånglas, vokabulären blir en helt annan, så ist för att älska eller ha sex, så pippar man (var bara tvungen att lägga till det) eller rent utsagt knullar runt å det grövsta. Varför är då frågan....för att det är så många är och för att ingen får reda på det såklart! Men jag vet, var så säker. Men killarna då!!!!! (skriker tjejerna nu) Ja säger jag, men vi vet ju redan om att vi är svin, vi får ju höra det jämt och ständigt, så det är ju helt omöjligt att missa. Men nu var det dom oskuldsfulla tjejerna vi pratade om. Så fort vissa utav er vackra varelser får i er en och en halv Pops.....ja då är ni rökta....om ni befinner er på bortagräs, på havet eller på andra sidan jorden. Det är som med smink ungefär. Det gäller att se bra ut utåt och det gör det även när man går ut på hemmaplan. Där gäller det att inte göra bort sig. Men det som döljer sig bakom sminket och den fina ytan...det är det vi får se på dessa fantastiska tjejresor.


Vi är svin, ni är svin....innerst inne är vi alla svin


Å vad skit jag kommer att få för det här........men vet ni vad.....det ÄLSKE jag!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: halvar

tjejer är mer svin än killar... killar står för vad dom gör det gör inte tjejer.....

2009-01-22 @ 16:58:42
Postat av: Anonym

Jag är då definitivt inget svin. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli det!!!!

2009-01-22 @ 17:31:00
Postat av: Martin

Jag är då definitivt inget svin. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli!!!!

2009-01-22 @ 17:32:56
Postat av: Martin

Inlägget ovan är skrivet av mig, Martin :)

2009-01-22 @ 17:34:05
Postat av: Maskinen

Har vi sett större bautastenar i glashus..

2009-01-22 @ 18:16:44
Postat av: Din äldsta älskarinna

Haha, rriikigt riktigt roligt faktiskt. En annan håller sitt på det torra! :)

2009-01-22 @ 19:40:02
Postat av: Maskinen

Det kan jag aldrig tro asså =)

2009-01-22 @ 21:11:28
Postat av: satan

Fruktansvärt pricksäkert mask-i-den!

2009-01-23 @ 20:20:34
Postat av: Maskinen

Fantastisk Oldsberg! Är det Satan Golga? Allt annat är helt orimligt!

2009-01-23 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0