Gå aldrig hem...

Ett tips...gå aldrig hem ifrån stan till paradiset mitt i vintern. Tro mig, jag vet...för jag gjorde det alldeles nyss och det var ingen lek. Tur att mobilen finns ändå. Man försöker få tag på folk kl 0200 på natten som vill tala lite på vägen hem, men det är inte alltid det lättaste. Dom olyckliga som svarar, kan få glädja sig åt en lektion i hur man avverkar ämne på ämne som inte har med saken att göra över huvudtaget. Men sånt är livet. Det blev skrattfest hos Trummens ikväll trots alla debacle. Men hur fan ska man kunna låta bli att kolla på snubben ifrån Domnarvet på tuben, det finns liksom inte.

Trevligt att Mattis och Trummens var med ut. Måste älska Mattis värvningsförsök på Tomas Persson ifrån Bullis =)



Här har ni skrattfesten



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Fina

vadå gick du hem själv? ingen brud med dig? brukar man inte dra med sig brudar hem på lördgakvällen? trodde du var värsta gigolon ju...vad fel jag hade :-)

2009-01-18 @ 19:08:03
URL: http://frubesblogg.blogspot.com/
Postat av: Maskinen

Gigolo asså...du menar att jag tar betalt för sex =) Ingen vill gå den promenaden, tro mig. Fick ju bra med syre om inte annat + att jag fick sen fantastiska Tjärna Ängar by night hehe..

2009-01-18 @ 22:56:28
Postat av: ak

Prova att gå till skräddarbacken då,ännu värre. Fast jag brukar ju förstås va så pass smart att jag tar taxi hem när de är minusgrader ;-)

2009-01-18 @ 23:30:18
URL: http://kalleankakarin.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Maskiner tar inte taxi..

2009-01-19 @ 01:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0