Ganska vuxen eftermiddag/kväll

Efter en sedvanlig lunch med #16 efter det senaste inlägget så har resten av dagen faktiskt varit ganska vuxen ifrån min sida. Dels så har man filat på lite lister osv att sätta glasskivan i, putsat lite på kåken, sålt lite godis, legat och lyssnat på "Infiltratören" som talbok (den är magisk så här långt) samt en promenad i -2 grader i en och en halv timme. Tog vändan längs med sportfältet och upp till kyrkogården i Kvarnsveden, gick runt lite där och sen PETADE jag mig hemåt och landade på 45:an 90 min senare som sagt.

Nu ska jag bara skriva ur mig lite, sen blir det matlagning. Det blir Hamburgare med bröd samt klyftpotatis och en 3 olika dipper att välja på. Vitlöken ligger farligt nära. Ni vet den där magiska Centrumgrillsvitlöksdippen. Kanske sköljer ner det med en pilsner för att stilla nerverna efter att #16 kastade ur sig att biljetterna inte har kommit än. Kan iofs vara för att jag kallade honom "vacker blöt äng" efter att han vägrat följa med promenad till förmån för att måla en tavla...så klart!

Har #16 på tråden just nu och han hotar mig med både det ena och det andra om jag släpper saker i bloggen, så jag ger väl fan i det då =)

Nej nu ska jag ställa mig och steka på köttet. Det tar på krafterna att vara vuxen. Tur att man inte är det alltför ofta..



//Maskinen™

 

Kommentarer
Postat av: United We Stand

Skaffa er ett rum för fan, börjar lukta homokärlek lång väg.

2009-01-27 @ 21:15:40
Postat av: Anonym

"united we stan" börja lukta svartsjuka lång väg skulle jag vilja kalla det. Så våfflan (figurerat namn)är det inte dags att släppa det här med homofobin??? Även om det nu skulle va som du antyder, vad är felet med det? Vi är 2 grabbar, som inte haft den där riktiga "turen" i kärlekslivet. Om vi nu valde att vidga våra vyer så att säga. Skulle det då vara något fel med det??

Crille min lilla luddiga gosedjur, älskar dig bubben... ses imorrn puss puss

2009-01-27 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0