Hulken

Det som skulle ha blivit träning, blev snöskottning, promenad och Hulken ist. Vågar inte riskera att vara skadad en hel säsong till precis som förra. Grannkärringen fortsätter att skotta in på min trädgård....hämnden kommer en dag.....givetvis med hjälp av farmor och farfars snöslunga. Jag vrider bara utblåset mot kärringens gård, vinkar glatt och går ett par vändor fram och tillbaka bara. Det behöver inte vara svårare än så. Sen kommer vi till Hulken då. Betade av den tillsammans med #16 på Blue Ray vilket får anses som ett helt magiskt format. Klockren bild dvs inget för fula människor. Så BR funkar för mig med andra ord såpass jävla snygg som man är asså..sjuka grejer.

Nu väntar återigen jobb imorrn efter årets enda frivecka. Ska nog gå bra det med ska ni se. Nej om man skulle försöka ta sig ur dom magiska biofåtöljerna och ta sig in i "Verkstan" ist, dvs sovrummet...

Tänkte jag skulle bjuda på lite godis oxå: Vad är det för skillnad på en död tvilling?


Svar: Den ena är mer lik än den andra...

Ni ser ju på bilden hur rolig den historien är asså!



//Maskinen™ - Rolighetsminister

Kommentarer
Postat av: Martin

asså

2009-01-21 @ 00:29:50
Postat av: Mackan

grannfejden nästa?

2009-01-21 @ 12:11:50
Postat av: Maskinen

Ja det skulle man kunna säga....knackar inte Robban på dörren snart så fattar jag ingenting!

2009-01-21 @ 12:44:45
Postat av: Makina

Jussi Björling för helvete..

2009-01-21 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0