Kallt eller bara jag..

Somnade duktigt snabbt inatt, men som vanligt på något jävla vänster så vaknade jag mitt i natten och var typ klarvaken. Dagens i-landsproblem kanske, men inte för mig kan jag berätta. Ja skitsamma iaf. Petade upp mig tidigt i morse och blev "plockad" av Robin i sin härliga S60, som tamigfan har fler problem än "Gajen" Bar av ner på Södra Backa för lite skitsnack med Finnen och Frippa. Inget vettigt därifrån heller....precis som vanligt =) Sen till banken för att böka ut en postväxel som just Posten skulle ha när dom levererade mina nya biofotöljer nu på eftermiddagen. Sagt och gjort, av med 4 klumpar á 40 kg och Maskinen 8k fattigare. Det kostar att ligga på topp........som horan sa.

Så mitt projekt en liten sväng framöver blir att peta upp dessa stolar i mitt sk pojkrum. Sen kanske det blir en tripp till Leksand ikväll, för att se toppmötet(?!) mot Växjö i Allsvenskan. Nej nu kallar plikten.



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Finnen

Men som vanligt snurrade du på södra backa för att få visdomens ord och som vanligt fick du det också. Nåja de där fåtöljerna ser ut som medel ligget efter en blöt Lördag.

2009-01-16 @ 17:20:44
Postat av: Maskinen

Må du hata blott du fruktar..

2009-01-17 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0