Killar är svin.....men tjejer är värre..

Killar är svin är något som 99 av 100 killar garanterat har fått höra nångång i sitt liv. Jag har fått höra det åtskilliga gånger och har väl i 90% av fallen förtjänat det oxå. För sanningen är den att jag har VARIT ett as i många lägen. Nu väljer jag att fokusera på just ordet VARIT, för det där är en fas jag har lämnat bakom mig i livet och hoppas verkligen att vi slipper se återfall på den fronten. Asså några "din jävla fitta" är helt oundvikligt att låta bli då det finns både killar och tjejer som är förtjänta av dom orden ibland.

När det gäller just tjejer, så är dom så otroligt lömska. Dom spelar ut det klassiska "killar är svin"-kortet, när dom själva är flera resor värre. Tro mig, jag vet, jag har sett och jag har hört. Skulle vilja påstå att det är fler tjejer än killar som är svin, men att dom killar som är det är sk grundsvin. Vi kan ta TV-serien "Färjan" som exempel. Måste bara flika in med att bartendern Håkan är en jävla fitta. Vafan är det frågan om?! Jaja, skitsamma. Det jag ville komma till var att när folk fick reda på att Färjan skulle visas och att tjejers otrohet skulle komma fram (för det var tjejerna som mosade in mail på mail till Kanal 5), så blev det ett jävla liv och det blev en aha-upplevelse för tusentals tjejer ifrån det avlånga landet. Nu kunde ju helt plötsligt hela Sverige se att jag som är så fruktansvärt oskuldsfull därhemma visar mitt rätta jag och står och tonårshånglar på Cinderella aka Kondylomburken. För det var ju inte så att hela färjan var tapetserad med affischer och lappar som det stod "VI ÄR ETT FILMTEAM PÅ BÅTEN SOM FILMAR FÖR EN DOKUMENTÄR SOM SKA VISAS PÅ KANAL 5 SENARE I HÖST" eller oxå var den det. Var du än vände dig, så fanns det en notis om detta. Jag var där, så jag vet.

Fortsättning följer på detta........ska ut och kränga lite godis nu



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: 16

Väntar otåligt... Underbart att du halkar in på detta otroligt aktuella ämne!!!!

2009-01-22 @ 14:34:52
Postat av: Frida

Så hittade jag hit till slut! Och nu blir du inte av med mig...:) Detta med svin-snacket tycker jag är väldigt intressant att läsa om. Väntar spänt på fortsättning... Hadä!

2009-01-22 @ 15:07:40
URL: http://fridaochlivet.blogspot.com
Postat av: Maskinen

Det kommer, det kommer..

2009-01-22 @ 16:12:13
Postat av: Jag igen då

Ajuste...jag såg ju dig på Färjan, du har bara missat det avsnittet (vad lättlurad du var) största svinet!!! Hihi =)

2009-01-22 @ 19:44:26
Postat av: Maskinen

Det var fan riktigt fult gjort det. Hade ju bråttom, men nej det sket vi väl i..

2009-01-22 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0