Maskinen är igång!

Rubriken säger det mesta. Efter att ha somnat i relativt god tid inatt, (läs kl 4) så petade man upp sig till ett snökalas som hette duga. 5dm hade fallit under dom få timmar jag sov och skottningen från igår var historia. Ställde mig i vanlig ordning vid spisen och petade ihop nå enkelt. Valet landade på ugnstekt falukorv och hemlagat mos.

Satte mig vid trummorna en vända för att komma in i den sk "zonen". Det tog väl inte alltför lång tid innan jag var där, men det ska erkännas att jag hade ett par luftsvingar på The Joker av The Miller Band. Satte mig sedan på nivån hard och spelade av låten som har spelats alldeles för flitigt på Rock Band 2 dom senaste helgerna. Vilken låt undrar ju givetvis dom som inte har varit här. Dom som har varit här vet ju givetvis att jag talar om Bon Jovis monsterhit Livin´ on a prayer. Kan väl berätta att Laxen inte längre är aktuell på trummorna i den låten efter Maskinens uppvisning för tio minuter sen. Anledningen till att det bara blev 99% är att det utspelade sig en scen lik den som är i Snövit & 7 midgets på julafton. Flyger in en geting i januari månad och Maskinen börjar veva efter köttet och tappar således 1%....för dåligt, jag vet...

Nu är det bara att gå ut och skotta innan man petar in sig på trummorna igen. The Boss spelar på Stadion i sommar annonserar Aftonbladet. Skulle vilja säga att The Boss aka Maskinen spelar dagligen på 45:an. Ni som vill se magi är välkomna!



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0