Nätpokern är riggad...

Grattis, har du redan kommit på det säger dom flesta. Nej, jag har vetat det länge, men man vill ju ändå tro att dom ska fixa skiten nångång, men ICKE!

"Bra o ha riggen i ryggen som en känd pokerguru sa för några dagar sen...det e ju klart det e riggat" läste jag på en sida i min ilska efter att som vanligt blivit kissad på rivern. Kan det vara så att det är Magnus "spring spring" Trummens som ligger bakom pokerklienterna på dessa sidor? Ja jag börjar fan tro det asså.

Eskilsson sms:ade precis att alla dagar är en fest. Jag vet inte om jag kan hålla med om det asså...

Jobb imorrn för en annan, precis som vanligt. Skillnaden gentemot idag är att jag har betalt imorrn. Alltid en tröst. Nej dags att peta i sig en till Nyköbing och kanske även en Timeless och varför inte peta in ett par hundra på pokern igen...jag menar...det kan jag ju bara gå på ett vis.....ja du gissade rätt...utdragen på rivern mot en betydligt sämre hand...



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var pricis vad jag gjorde på svenska spel otroligt riggat..... blir så jävla trött på det... god natt.....

2009-01-23 @ 23:37:49
Postat av: Vicky

Fan,hoppades på att se fler bilder på ditt hus. Har sett på msn i typ evigheter ny att du arbetat hårt som bara den. Sen kollade jag Lee´s bilder från nyår..Ser riktigt bra ut..Men fan..gö bloggen lite tjejig=) Du vet...länka alla rum och fota i alla vinklar=)



Hoppas du trivs i varje fall

2009-01-24 @ 02:03:12
Postat av: Maskinen

Det kommer fler bilder som sagt, men min kamera har gett upp och tänker inte ta med mobilen, då den inte gör huset rättvisa =)



Tycker den är riktigt girly redan nu asså...

2009-01-24 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0