Nattsudd..

Börjar bli en ful ovana att vara vaken så ruskigt länge varje natt. Sen att man är mer morgonpigg än tuppen gör inte saken bättre. Har kollat av en timme av klassikern Swordfish, men nu har jag tagit mig in i sängen...finally. Syster och Espen sover som två barn ute på soffan och jag önskar att jag kunde göra detsamma. Men men, man har tagit hem en komedi som man ska börja riva av alldeles strax. School for scoundrels heter den och innehåller en sån storhet som Billy Bob Thornton. Denna Billy Bob som medverkar i en utav mina absoluta favoritfilmer, Bad Santa, Om ni inte har sett den, se den. Har ni sett den, se den igen!

Maskinen anser att:

* GoW 2:ans avslutning på spelet var crap
* Idrottsgalan var crap
* Gubben på Fågelmyra borde ramla ner i skadligt avfall

Sov gott alla monsterdiggare



//Maskinen™ - Movietime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0