Veckans Nu är en tidning fler bör uppmärksamma..

Nu vet jag inte hur många som egentligen läser Veckans Nu. Jag själv har gjort det i 5 år till och från skulle jag gissa på. 22,50:- kostar den iaf och kommer ut torsdag varannan vecka och är en skvallerblaska utan dess like. Men det är en massa sköna bilder i den iaf. För att ta ett exempel på hur sjuk tidningen egentligen är, så kan det stå något i stil med Beckham och Posh har gjort slut dagarna innan jul, för att sedan på sista sidan ha en preview inför nästa nummer där det står, David och Posh romantiska nyårsfirande, se det här. Ja vad ska man säga, det är bra läsning om inte annat.

Imorrn bär det av till Sthlm, Globen och Oasis. Konserten börjar 2030 och tjejerna vill åka vid 12?! Vafan är det frågan om? Visst planerar jag och #16 att vara dyngade och sitta i baksätet, men ett fruntimmer bör väl kunna avverka Blge-Sthlm på under 8 timmar(?) Jaja, det är bara att gilla läget. Hade ju inte varit alltför bra om vi hade varit tvungna att förlita oss på Gajen för att ta oss dom 22 milen till huvudstaden.

Sitter för tillfället och väntar på att en snubbe ifrån Glasmetropolen ska komma hit och mäta lite i köket för att jag äntligen ska få dit min väggskiva i glas. Grejen är den att han skulle komma 9 i morse, men har fortfarande inte dykt upp. Finns det nå värre än när folk inte håller tider. Själv är jag en tidnazi som alltid dyker upp i tid. Ett kaptensämne när det gäller idrott. Alltid där först och lämnar alltid sist. Kan iofs bero på att jag inte har något liv oxå iom mina 6 heltidsjobb.

Sitter och lyssnar på Matchbox 20 just nu och det är en grupp jag oxå vill se innan kroppen landar 2m under jorden. Jag PETAR nog av musiken nu och PETAR på ett avsnitt 24 ist. Sen kanske man ska laga något gott när glassnubben har varit förbi. Den som lever får se...


Vad säger Somalierna när det kommer en buss full med makaroner?

Å våra knäskydd!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du inte vara så där, för då kan de hända att de blir lille crille som får sitta bakom ratten ner till huvudstaden!!!

2009-01-27 @ 16:15:16
Postat av: Maskinen

Läckert när det kommer ett anonymt inlägg om resan. Finns ju inte så många att välja på =)

2009-01-27 @ 16:47:11
Postat av: SANDRA MARIA RUNDGREN

Glömde signa :)

2009-01-27 @ 16:50:03
Postat av: Anonym

Nu gjorde du ju klart ganska fint vem det var iaf =)

2009-01-27 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0