Bortglömd av John Blund

Borde egentligen ha sovit för längesen nu, men den gode JB verkar ha bättre för sig i det härliga vädret. Brukar ha grejer som funkar i vanliga fall, men runken svek ordentligt inatt. Så när jag ejakulerade för 3:e gången strax innan kl 05, så insåg jag ganska snabbt att det var kört och att det var lika bra att kliva upp istället.

Så vafan gör man strax efter 5 en torsdagmorgon i juli? Jag har fan inte den blekaste, men mycket talar för att det blir ut och ta en promenad......eller rättare sagt så blir det nog en tur med kanoten skulle jag tro. Sjuka regnmängder som har kommit under onsdagen framförallt. Det är synd att inte det här vädret kom under P&L asså. Vilken parodi det hade blivit.

Men men, man kan inte få allt. Det jag är glad att jag hann med innan det värsta regnet kom, är ju givetvis att jag hann plantera om hela trädgården i stort sett. Det lite halvjobbiga var ju att jag inte hann vattna den...

Metallica live ifrån Stockholm Stadion 2007 funkar fint så här på morgonen kan jag berätta. Magisk text i detta nu faktiskt: "Flash before my eyes Now it's time to die Burning in my brain I can feel the flame" Alla Metallicafans därute vet ju förstås att jag pratar om Ride the Lightning såklart. Hade ju förövrigt äran att se Metallica live på Ullevi 2004 och det är en svårslagen upplevelse faktiskt.

På tal om konserter, så är det i planeringsstadiet med en USA-turné där det ska försökas beta av så många av följande band som möjligt: Sister Hazel, Live, Counting Crows, Goo Goo Dolls, Green Day, Matchbox 20, The Killers, R.E.M., samt antagligen något band som jag glömmer av i detta nu. Kan komma att bli den sjukaste resan någonsin isf.

Det jag har jävligt svårt för är när folk köper dyra biljetter för att se ett band dom kan typ 4 låtar av, men får det att framstå som att dom har varit fans sen dom var spermie. Det stör mig faktiskt något enormt måste jag säga. Sen får ni tycka precis vad ni vill om det, det skiter jag i.

Förlängde förövrigt min semester igår då jag ansåg att mina 8 veckor var lite lite, med tanke på hur hårt man jobbar egentligen. Regnet tilltar utanför fönstret igen, så det kanske blir lite tv-spel ist. Var dock jävligt skönt att bara sitta och skriva lite och lyssna på lite klassmusik.

Var fin han är Daniel Powter när han kommer med en tryckare så här 0530 på morgonen. Nej man kanske ska bjuda upp till dans när han ändå är igång, med låt säga....en 4 rostade med ost och ett kallt glas mjölk till det.

Kolla denna länk oxå. Ledsen om jag förstör era kära Disneyfilmer, men detta är faktiskt helt sjukt när man ser det..

http://www.todaysbigthing.com/2009/04/07




//Maskinen™ - the one that loves u lately



Kommentarer
Postat av: nhl savant

bra att du tränar lite ditt papper!!!

2009-07-09 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0