En olycka kommer sällan ensam

Mycket riktigt så stämde det in även denna gång. Vaknade upp igår söndag med en vansinnig feber och sjukt ont i kroppen. Man brukar ju få det här feberonda vid feber, men det här var något helt annat. Jag blev tvungen att tänka till lite vafan det kunde vara när jag knappt kunde ta mig ur sängen och när jag väl var uppe ur den så tog jag mig vinglandes till WC med mycket darriga ben och vansinnigt ont i röven. Jaha nu har han grejat till det igen då tänker ni och så skulle det mycket väl kunnat ha varit oxå, men det var faktiskt inte det denna gång.

Det var nämligen minitennisturneringen ifrån lördagen som satte sina spår. Givetvis tog jag hem den lätt med vinst i både gruppen och sedermera hela turneringen. Oh Ag betades av i finalen med klara 2-0 i game. Höstformen var den enda utav 5st som inte tog sig till semifinal. Så gårdagen spenderades framför teven och British Open.

Somnade iaf runt 21 och det var när jag vaknade imorse som olyckan var framme igen. Som alla vet, så finns det ju inget finare än att lägga av en rökare på morgonen när man vaknar. Det jag inte tog med i planeringen var ju alla tabletter jag hade petat i mig det senasta dygnet. Brukar ha bra kontroll på mitt rövhål i vanliga fall, men nu var katastrofen framme. Vet inte riktigt hur det lät när årets blötaste skit exploderade i småbyxorna faktiskt, men blött blev det och bredbent småjoggade jag in på toan och bara kände hur jag tappade en 5kg. Det händer alla..

Sitter och kollar på Robbie Williams konsert ifrån Knebworth 2003. En konsert jag rankar hyfsat högt ändå. En konsert jag rankar mycket högre är Metallicas mäktiga spelning tillsammans med San Francisco Symphony. Dom två nästa livekonserterna som ska besökas är Coldplay i augusti på Stadion och Green Day i Globen den 11:e oktober. Tror att det kommer att bli två riktiga höjdare.

Nu är det nog dags att gå in och kissa med stjärthålet igen...



//Maskinen™ - No Leaf Clover



Kommentarer
Postat av: a-k

LOL... bajsa på dej.. eller jag menar krya på dej!

2009-07-21 @ 20:20:22
URL: http://kalleankakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0