Fontänen

Efter att gårdagens nummer 2 fick nummer 1 att se ut som sten, så gjorde jag som vanligt ett hästjobb för att få magen okey igen. Jag gjorde som vanligt jobbet för bra som jag alltid gör när det gäller jobb på alla nivåer, så att magen blev stenhård ist. Så kvällen/natten spenderades med kusliga smärtor där jag om vartannat sprang in på WC och sket ett stenblock. Fruktansvärda scener, men samtidigt måste jag erkänna att det gjorde lite ontskönt när jag lyckades klämma ur mig ett vedträ.

Fick iaf 30 minuters sömn under natten vilket är mer än under en medelnatt. All smärta var iaf borta imorse och 8 nya småbyxor beställdes ifrån Halens och dimper ner någon gång under nästa vecka. Får bli amerikanskt tills dess. Annars så har dagen spenderats med att bl a skapa en fontän som nu står klar på baksidan. Jag hade inget att göra, så vafan, jag skapar en fontän vet jag..




Var och spatserade en vända på stan igår kväll och gick förbi Borlänges nya "heta" inneställe, Peace & Love-cafét. Asså skjut mig, vafan är det frågan om. Ja vilka fan är det som hänger där då, jo dom som bokar allt jävla piss till festivalen och inte nog med det, övriga som är där är ju där för att försöka bli kompisar med dessa "flashiga" bandbokare. Men dra åt helvete säger jag bara och bjuder på denna bild som jag är magiskt nöjd med återigen.




Har via ryktesvägen hört att Wimer X har tackat ja till att avsluta nästa års festival på stora scenen med ett gage på mellan 5 och 6 miljoner. Festivalledning anser att detta är det största som har hänt sen Apopocalyps avslutade 2005-års festival till samma gage. Det är även ett sjukt kap med tanke på att The Killers tog hutlösa 5 miljoner (i festivalledningens ögon) för spelningen på Hultsfred i år. I detta nu får jag via sms reda på att Nordman avslutar på stora scenen på fredagen till endast 4 millar....Fantastiskt!



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: NTK

SOM VANLIGT HADE DU INGET ATT GÖRA!!!

2009-07-22 @ 08:37:54
Postat av: namn

och du som ska in på bandbokningen nästa år. Bra att du har rekat vart caféet ligger.

2009-07-22 @ 08:59:50
Postat av: Maskinen

Givetvis så kommer jag ju inte att hänga på cafét och givetvis så kommer jag ju inte bli kompis med dom sk papperen som redan är med där...



Höstformen....sur för att du inte tog dig till semi eller ditt papper

2009-07-22 @ 12:10:10
Postat av: Finnen

Och om jag förknippar fontän med dig så blev jag förvånad att den ses i trädgården och inte i bingen

2009-07-24 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0