Minttu rinner rätt ner i fittan

Om nån nu inte visste om det. När mina ögon slogs upp i fredags, så visste jag redan då att jag skulle vara brutalt dyngad på kvällen. Det var min inställning redan ifrån början och efter en del incidenter under veckan så var det det rätta beslutet. Poker hos "Spring-spring" stod på schemat och matsäcken som följde med ut till Drabanten innehöll 16 pilsner och en halvliter Minttu. Det är en blandning som inte kan misslyckas. Spelade iaf drömpoker och lekte hem första turneringen och 1100:-. I den andra så har jag för mig att jag åker ut mot nån jävla pisshand och ölen byts mot Minttu. Tredje turneringen kommer jag inte ihåg speciellt mycket av förutom att det blev rabalder när jag tydligen enligt uppgift inte fattade att jag hade åkt ur utan skulle ha nån omräkning typ 4 ggr....otroligt. I rena ilskan av detta tydligen, så lämnar jag huset och mosar "fru Spring-Springs" gåstav mot något så att den går i tusen bitar. Tur att jag plussade under kvällen, för dom nya stavarna som jag körde ut dit igår kostade 400 spänn. Det kostar att ligga på topp och agera som den rockstar jag är.

Tar oss tydligen ner på stan iaf........inte mer än ett minne därifrån skulle man kunna säga. Men telefonen ska ju användas flitigt som vanligt iaf. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vad jag än säger på fyllan, ge fan i att ta åt er av det, vare sig det är snällt eller elakt. Det är bara en massa jävla dravel.

Fanns iaf inget annat alternativ än att ta det lugnt igår efter uppvisningen i fredags. Man måset få ha en sån där bläcka ett par tre ggr om året för att rensa bara. Jag hade ju även förberett "Spring-Spring" på detta i fredags då pokermesset dök upp på mobilen. Jag skickade då tillbaka att jag kommer att vara med, men jag kommer vara riktigt jävla dyngad. Iaf, så var gårdagen riktigt lugn. Låg i sängen till en 1500 skulle jag tro, sen var det bara att ta cykeln till The Black Mansion för att låna en bil. Den cykelturen tar förövrigt exakt lika lång tid som Jesus of Suburbia av Green Day är. den ser ni förövrigt längre ner. Tog iaf bilen till Kupan och köpte in ett par lila gåstavar. Mycket låg profil igår ifrån mig.

Kollade iaf på No Country For Old Men på kvällen som är en mycket bra film förövrigt. Skulle sen vara så pass snäll på natten att jag skulle hämta Sonic för att Sonic skulle slippa cykla i regnvädret och det är då olyckan är framme. Många skulle kalla det Karma, men frågan är om det är det när man är på väg att göra en god gärning? Kliver ut utanför dörren i mina välslitna Foppatofflor. Regnet pissar ner och jag tänker att jag måste ta en liten rusch dom få meter det är till bilen ifrån min entré. Kliver ut i regnet och ska skjuta ifrån det första steget. Jag sätter i vänsterfoten och när jag sätter ner högerfoten så är det på blöt mossa som ligger på asfalt. Den kombinationen tillsammans med mina välanvända tofflor kan bara sluta i en sak....katastrof! Jag sätter ner högerfoten och den slinter som om man skulle ha gått ut på isen med skridskoskydden kvar på. Högerbenet slår bort vänsterbenet som jag stödjer mig på och jag vet inte riktigt hur jag flyger eller landar, men jag landar vansinnigt olyckligt på höger lillfinger framförallt och jag skär mig ganska illa så att det hänger skinnslamsor till höger och vänster. Tejpade ihop det provisoriskt och plockade Sonic som fick leka doktor i 30 min och klippa av skinn och tvätta något djävulskt. Det finns roligare sätt att leka doktor på kan jag berätta för er.

Så nu sitter jag justerad i biorummet och lyssnar på Zachrisson som läker mig med sina magiska historier...



//Maskinen™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0