En natt, en match, ett modem & en rigg

Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller rent utsagt ta mitt liv. Efter den skrala inledningen igår, så gick jag för att lägga mig en sväng när jag trodde att sömnmedicinen hade slagit in på Rocco. Ack så fel jag hade. Jag hann knappt ta på mig nattmössan och lägga mig till rätta i min säregna sovställning, den sk våldtäktsställningen. Ni har säkert sett den på film nångång, fast då sitter oftast offren i duschen. Men skulle du ist lägga ner den personen som sitter i duschen, så får ni en bild av hur det ser ut.

Jag sluter iaf mina ögon och 2 sekunder senare....SMACK. Då har Rocco kommit springande i full kareta och kommit flygande som nån jävla Silver Fang och landar med framtassarna rätt i plytet såklart. Låt säga att SF väger 10kgoch att Rocco väger en 40-50kg iaf. Hade inget annat val än att peta upp mig och ta ut honom på en promenad.



GPS:en återigen inställd på tennishallen. Väl framme så möter Puma upp med sin V40 och Rocco hoppar in i bagageluckan samtidigt som jag går in för att hämta racketen. Det är folk på plats den här gången. - Jag var här mellan 8 och 0830 tidigare idag eftersom du sa att du skulle vara här mellan 8-12 tidigare i veckan, sa jag till kärringen. - Jag börjar kl 9, svarade hon upp. Såklart att du gör ditt jävla papper, mumlade jag tyst för mig själv. Jag får racketen och känner lite på strängarna. Eftersom jag i stort sett föddes med ett tennisracket i handen, så känner jag ganska omgående att det inte är 25kg:s tryck på dom där senorna. Otroligt tänker jag, samtidigt som jag går därifrån eftersom jag inte har tid att stränga om skiten igen.

Färden går iaf hem till 45:an och som lite plåster på såren så har tydligen Rocco spytt i Pumas bagagelucka. Detta märktes dock inte förräns senare under dagen. Natten skulle iaf spenderas med Puma framför den sjunde och avgörande Stanley Cup-finalen, så inhandling av snacks osv stod på schemat. Vi handlade in precis hur mycket som helst, men det slutade med att allting stod orört.

Klockan slog 0205 och vi satt med varsin laptop i knät och väntade på att få livebetta på matchen. Det går bra till en början när jag sätter 0-0 efter första perioden till fint odds. Skitsamma, vi jobbar oss iaf till slutperioden då det återstår 5 min av matchen och scenariot är som följer. Ställningen är 2-1 till bortalaget Penguins. Jag har täckt in detta så in i helvete oerhört bra. Jag har bl a tippat:

* Penguins ska göra minst ett mål till
* Jag har täckt upp krysset
* Att Penguins ska få en utvisning till
* Täckt upp ifall Detroit vinner i SD

Det enda som inte får hända i detta läge är att matchen slutar 2-1 till Penguins. Ja vart ska jag börja?! Detroit plockar iaf ut målvakten med ett par minuter kvar. Kronwall skjuter i ribban, Penguins kontrar 3 mot 1 mot öppen kasse, men Satan (Miroslav) lyckas på något jävla vis ge bort pucken. Penguins våldtar Holmström framför kassen, men domaren vägrar ta en utvisning. Sen händer det magiska med 16,1 sekunder kvar! Ja det är ju inte att något av lagen gör mål om ni trodde det. Nej, modemet som bl a sköter digitalboxen stänger av sig självt och bilden fryser, med 16,1 jävla sekunder kvar och Detroit med öppen kasse. Puma gråter, jag klär av mig så att jag ska slippa bränna kläderna efter våldtäkten. Jag startar om modemet och en 3 minuter senare, så rullas reprisbild på reprisbild när Lidström får en sjuk chans att kvittera, men han sätter såklart puckhelvetet mitt i bröstet på målvakten och matchen slutar 2-1 till Penguins. Helt jävla OTROLIGT att ingen får dit puckjäveln! Behöver jag tillägga att jag hade vunnit sjukt stora summor om framförallt bögSatan hade lyckats sätta den i öppen kasse?!



Sen är det en jävligt klen tröst att jag pissade ner Puma med 4-3 i matcher på NHL 09 innan kampen. Klockan stod på 0505 när jag slöt ögonen och innerligt hoppades att dom skulle stanna slutna föralltid. Sov till 14 idag och funderade innerligt på om jag skulle bajsa på mig i ena änden av sängen och fortsätta sova i den andra. Mitt val föll på att gå upp på muggen ist, vilket jag börjar ångra nu. Lördagen den 13:e juni 2009 kl 1532 och termometern visar på + 8 grader.

Måste älska att Kent sjunger "Vi ska alla en gång dö" i detta nu.....Skjut mig



//Maskinen™ - Våldtagen av ett gäng pingviner



Kommentarer
Postat av: PDY

Efter ett par öl känns allt bättre. Tro mig!

2009-06-13 @ 16:51:13
Postat av: Maskinen

Räcker det med öl?



Har precis kört Mario Kart och det hjälpte mig inte. Nu ska jag lira nya Punch Out på Wii. Glass Joe ska få smaka på vreden!

2009-06-13 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0