Fruktansvärda senor

Men fyfan vilken träningsvärk man vaknar upp med idag. Kan bero på att man gjorde ett hästjobb på innerfältet i en 45 min i comebacken igår. Vilken pingislunga man bjuder på asså. Men dom magiska fötterna är kvar och det är det viktigaste. Lungan kan man jobba på. I själva verket så älskar jag att jobba på lungor, så det blir säkert bra i slutändan.

Är inne i nån slags vansinnig kåtperiod just nu, en sk formtopp. Jag menar när man drar en stryprunk precis innan man somnar och sen drömmer man ändå vansinniga sexdrömmar under natten, då har man hittat formen. Många kanske undrar vad en stryprunk är. Det är iaf när du stryper dig själv med ena handen så att du nästan håller på att tuppa av samtidigt som du gör själva jobbet med andra tassen. Fina grejer, men det är inget för amatörer!

Nationaldagen i lördags var inget annat än ett enda stort fiasko. Hade ju laddat upp inför landskampen med upphängd Sverigeflagga, samt Sverigehatt och en äkta matchtröja. 30 min före avspark så suger #16 tag i tv-dosan och alla kanaler blir helt svarta. Jag startar om boxen.....kolsvart. Jag rycker ur strömkabeln.................kolsvart. Jag startar om modemet..............kolsvart. Jag går upp på taket och skruvar på parabolen............kolsvart. Panik!! Ringer en sk datanörd, som låter vansinnigt grinig då jag tydligen störde i något LAN-party eller något. Han guidar mig igenom skiten och det visar sig att #16 har lyckats stänga av kamerahuvudena......bra ord........på något jävla vis. Vi får iaf igång landskampen, men det hade vi lika gärna kunnat vara utan. Det var en trevlig kväll iaf trots att vi blev pissade utav danskarna.

Nu väntar lunch på palatset med #16 och Oh Ah. Oh Ah aka Raj Raj aka Skraj Skraj aka Braj Braj som blev namnet efter lördagens pärla. Är inte hans slutliga namn Limpan så fattar jag ingenting. Iaf, så fixade Braj Braj så att jag blev en tjuga rikare i fredags natt då han besteg ett gammalt ligg till mig. Kan visa sig vara en sjukt bra investering av mig.

På bilden ser vi tjugan som han lämnade över, en sk "Selma"



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Sofia

undra om de där med kåtperiod drabbar flera just nu?? hmm... tror de..

2009-06-11 @ 22:45:09
URL: http://sofialine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0