P&L = alla blir 14 igen?!

Det är oundvikligt att undgå att det är P&L den här veckan. Dels har vi en miljon 14-åringar som irrar runt i stan som yra höns, sen har vi Facebookfenomenet. Det verkar vara det bästa som har hänt i alla människors liv. Det är "Me like" till höger och vänster ifrån folk en bra bit över 30 bast. Vad är det folk är så oerhört upphetsade över?! Sitter och går igenom banden nu och ja, frågan kvarstår, vafan är det folk är så oerhört upphetsade av??? Är det dom trötta Mötley Crüe eller Babyshambles kanske som med största sannolikhet kommer att ställa in i år igen eftersom papperet Doherty har blivit påkommen när han återigen sniffade lim.

Mot dessa "giganter" som jag nyss nämnde, så kan sommarens bästa festival dvs Hultsfred stoltsera med The Killers, King of Leon, Dropkick Murphys och många många fler. När P&L lägger allt krut på trötta artister, så lägger Hultsfred stålet på heta aktuella band vilket måste anses som helt rätt. Att sen även Metallica kommer att spela i Hultsfred på deras andra festival Sonispere veckan efter den första festivalen tycker jag säger väldigt väldigt mycket. P&L är Sveriges största festival publikmässigt, men vi är långt långt långt bakom kvalitetsmässigt! Vill ni ha chansen att gnälla på det jag har skrivit nu, så är chansen störst att hitta mig på dessa spelningar:

Onsdag: Hoffmaestro
Torsdag: Winnerbäck, Volbeat & Caj Karlsson
Fredag: Winnerbäck & Mando
Lördag: Winnerbäck & HH
Söndag: 45:an

Orkar inte tugga mer festival just nu, men det är tydligen enligt en person jag pratade med värt 1500:- för att dra sig helt ninja alla dagar och inte komma ihåg ett skit dagen efter. 1500:- för ett stort svart hål asså.......ja varför inte, ME LIKE!

Var och handlade häromdagen och sprang återigen över något som man har funderat över ett par tusen ggr. Varför säljs korvbrödspåsar med 16 bröd i?! Det är så sjukt oklart så att jag inte fattar ett skit. Ja inte säljer dom korvpaket med 16 korvar i. Nu vet jag inte om man säljer med 8 i, men det vore ju ganska oklart det med isf.

Nej ut i steket igen. Det är tydligen nån slags stektävling. Ja den är ju iofs redan avgjord......men varför inte krossa motståndet?!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Zaida

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/supersommar2009/article5429176.ab

2009-06-25 @ 11:30:52
Postat av: Anonym

Någon saknar dig väldigt mycket.

2009-06-28 @ 21:41:34
Postat av: maskinen fans

När kommer det en P&L uppdatering?

2009-06-28 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0