S(k)atan oxå!

Vaknar upp vid 11-snåret av ett sms ifrån V2 som frågar om jag är vaken. Lyckades pilla tillbaka ett "Otroligt" som svar. Var bara att ta sig upp och dra bort gardinen för att se att midsommarafton 2009 inte kommer att bli nån höjdare vädermässigt. Nu gör ju detta inte mig spec mycket eftersom det är morgondagen som gäller för min del. Då är det nämligen bröllop ute i Torsångs kyrka för att sedan avverka bröllopsfesten ute på Haganäs. Det kommer att bli en sjuk fest därute, det kan jag lova. Min fest kommer till stor del bestå av att vara en vansinnig starfucker samt att kukblocka Höstformen. Filmkameran ska med och det blir väl den som får hjälpa mig att komma ihåg kvällen innan.

Rocco och Råttan dök in en vända efter lunch och vi hade ett skönt surr. Råttan valde att våldta mina vackra glittertofflor istället för att delta i surret. Passade även på att peta i mig en Vodka/Lime med krossad is under besöket. Den var riktigt magisk. Ska väl tilläggas att jag fick iskrossen av Puma och Regeringen tidigare i veckan och den visade sig vara i en klass för sig. Rocco & Råttan tackade för sig och löstes i stort sett av av #16 som kom hit i sin nya bil. Besöket till ära, så killade jag i mig en till Vodka/Lime med krossad is. Lika magisk denna gång. #16 öppnade sitt hjärta som vanligt och jag valde att sänka drinken omgående. Han skulle plocka upp Oh Ah och Monstret och dyka upp runt kl 16 igen.

Så nu sitter jag här och kollar ut på regnet och ska väl strax fylla glaset med en V/L igen. Trodde att jag var på väg att få inbrott för nån minut sen. Det small utav bara helvete på baksidan och jag greppade trumpinnen och smög in mot rummet. Det starka ljudet fortsatte och jag greppade trumpinnen lite hårdare (vad jag nu skulle kunnat göra med en trumpinne?) och drog bort gardinen. Där sitter en skata och våldtar rutan som nån jävla hackspett. Han såg dyngad ut, så antagligen har han käkat något jävla bär inne på Satans gård skulle jag tro. Snart är Satan historia, men hon verkar lämna ett gäng vildvittror kvar.

Fan vad jag älskar osäkra människor........eller inte



//Maskinen™ aka Mr Brightside



Kommentarer
Postat av: C

Med tanke på din musiksmak borde väl du vara gjuten på Hultsfred, Såväl The Killers som Kings Of Leon kommer ju dit.

2009-06-19 @ 15:36:10
Postat av: Maskinen

Om jag inte hade jobbat så vansinnigt mycket så. Men jag sitter i bandbokningen tills nästa års P&L....då kommer vi med allt!

2009-06-19 @ 15:54:31
Postat av: Anonym

Sant?! Ännu ett jobb alltså? ;)

Då kan de äntligen bli lite ordning då.



2009-06-19 @ 16:05:38
Postat av: Maskinen

Bara att önska....vad vill ni ha?

2009-06-20 @ 03:51:25
Postat av: Kipketer

Just D vill vi ha!

2009-06-22 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0