Städdag på 45:an!

Nattbio igen natten som var. Det är sjukt svårt att slita sig ifrån att inte se nästa avsnitt när man väl har hittat en serie som man fastnar för och som det redan har sänts 5 säsonger av. Nu är det Nip/Tuck som gäller. Fick tips av ängeln Gabriels flickvän Jonna för herrans många månader sen om den serien. Hon trodde att jag skulle gilla den eftersom den innehöll, mycket naket mycket sex och plaskirurgi. Jag kan inte fatta varför hon blev att tänka på mig. Nu har jag väl sett runt 75 avsnitt och har väl en 10 avsnitt för att vara helt ikapp. Men nu börjar ångesten infinna sig. Vafan ska jag göra när jag väl är ikapp och jag inte kan mata avsnitt på avsnitt. Det kommer att bli ett enda stort tomrum när detta sker. Jag lär antagligen hitta en ny serie så snabbt som möjligt, så man får väl hoppas att Jonna hör av sig snart igen.

Bögväder idag igen och jag tror tom att jag såg en isbjörn på gården när jag klev upp i morse, så kallt är det ute just nu. Så jag tog helt sonika på mig städutrustningen och jobbade mig igenom 45:an. Mitt i golvsvabbningen så dök V1 och V2 upp. Dom fick se mitt vansinnigt vackra rosa moppkit som jag fick av systrarna Borg på nyårsafton. Det handlar om att vara trygg i själv när det gäller att använda rosa saker.

Så nu får jag softa i några minuter till Franska Öppna på TV. Franska öppna skulle för övrigt kunna vara titeln på en gymnastikfilm. Jag skulle då kolla upp den iaf.

Ingen aning om hur kvällen ser ut. Oh Ah var sugen på häng, men han verkar ha gått under jorden. Jag drar väl ut i trädgården jag då..



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen när har du börjat städa? Möjligtvis att du plockat ihop lite...

2009-06-05 @ 19:54:18
Postat av: Maskinen

Måste älska att dom flesta inläggen är anonyma. Städar kusligt ofta

2009-06-05 @ 21:38:38
Postat av: Anonym

Därför du är så upptagen..

2009-06-06 @ 07:29:59
Postat av: Maskinen

Bl a det ja. Men det finns många fler anledningar..

2009-06-06 @ 11:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0