Anledningen till nerstängningen av sidan under dagen

Anledningen till att sidan varit nerstängd i nästan 10 timmar beror på att nån vill mig illa och försökte göra mig arbetslös. Men det kom du inte långt med kan jag berätta. Jag vet vem du är oxå och det trodde jag inte om dig. Du kan glömma allmosorna i fortsättningen.

Anledningen är att jag har publicerat en bild som den här personen försökte utnyttja till 100%. Men som sagt, jag står för att jag gjorde fel när jag publicerade den, inget snack om det och jag kommer att ta mitt straff. Men ditt tafatta försök att göra mig arbetslös är så mycket lägre än det jag gjorde. Fanns inget ont i det jag gjorde, men det du gjorde är ett sånt slag under bältet så att tom en dvärg hade fått det på nötterna.

Maskinen är ett monster, glöm inte det...

Jag respekterar dom som förtjänar det....du tillhör inte den gruppen. Är så sugen att lägga upp en bild på dig och namnge dig oxå, men insåg ganska snabbt att du inte förtjänar uppmärksamheten din lilla råtta...

Vill samtidigt passa på att tacka "the board" för att dom läser av situationen på ett magiskt och riktigt sätt



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: #9

Måste man inte ha ett jobb för att kunna BLI arbetslös???

2009-03-13 @ 20:33:23
Postat av: Maskinen

Älskar när en arbetslös person skriver den kommentaren =)

2009-03-14 @ 10:25:00
Postat av: #9

Du får älska vad du vill!

Jag har i vilket fall rätt! =)

2009-03-14 @ 12:15:36
Postat av: Anonym

Jag tycker hon gjorde rätt, som berätta vad hon sett. Tur att vissa tar sitt ansvar!

2009-03-21 @ 20:37:26
Postat av: Maskinen

Varför skriver du inte ut ditt namn ist? Din svenska är katastrofalt dålig btw. Du verkar ha koll på att det var en hon iaf.....inte illa

2009-03-21 @ 21:14:52
Postat av: Bejb

Hej Maskinen. Mitt syfte är ju inte att få dig arbetslös, sen får du tro vad du vill. Jag tyckte bara de var osmakligt att läsa dina kommentarer ang ditt jobb o sedan lägga ut bild. För den delen har de ju påtalats för dig tidigare att de INTE är ok att göra så, men du har inget gjort för att plocka bort det! Men de är ju bra att du NU inser att du gjort fel! Sen lovar jag dig att ta dig i hand nästa gång jag ser dig så du slipper fundera på vem jag är. Även om jag säger mitt namn så lovar jag att de ringer ingen klocka...

2009-03-24 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0