Är våren äntligen här?

Har våren äntligen anlänt? Vi har haft två vansinniga dagar nu på slutet. Först i söndags och sen idag. Den får nästan Thailandssolen att blekna.......eller inte. Det är ju i dessa tider dom alltid så klassiska felbesluten kommer. Jag snackar ju givetvis om att folk klär av sig för tidigt såklart. Skulle jag ta mig ner på stan nu, så skulle jag antagligen se folk som går runt i tunna tröjor osv. Vårsolen är lömsk i dom lägena. Men folk lär sig aldrig.

På tal om sol och vår, så har alla grannar gräset framme på sina gårdar. Jag har av nån underlig anledning 1,5 meter snö kvar på min gård. Kan inte förstå varför asså.

Att tjejer är svin fick vi ytterliggare bevis på inatt då en polares polare låg med en tjej som både är förlovad och har barn. Tjejer är fan större svin än killar asså. Såna här historier får jag höra i stort sett varje dag, så det är ju ingen engångsföreteelse direkt. Hur ska man egentligen våga gå in i något seriöst? Ska man gå in med inställningen att: hon kommer att vara otrogen, så det är lika bra att jag är det oxå. När det kommer fram historier om tjejer som jag aldrig i min vildaste fantasi ens skulle kunna tänka mig vara otrogna, så börjar man vackla. Det finns ett gäng ulvar i fårakläder därute...passa er för dom. Ska väl återigen påpeka att vi killar inte är några gudar heller, men den här gången får vi nöja oss med silvermedaljen.

Melodifestivalfinalen var tydligen i helgen.......vem fan bryr sig? Dags att nån plockar bort Cribba Björkman därifrån nu. Asså det är väl kul för honom att han fick ligga med Zelmerlöw..........men vem fan bryr sig? Dom kan väl leka melodifestival hemma ist. Alla låtar är ju ändå skrivna av Ingela Pling Forsman och dirigeras av Anders Berglund.......så vem fan bryr sig?

Laila Bagge och Niklas Wahlgren är tydligen ett par. Syster var och festade med Laila för 2 veckor sen, men det verkar som att försöket att banka in lite vett i Lailas huvud misslyckades.

Kabinen är iaf på väg och den senaste registreringen gjordes i Luleå igår eftermiddag. Pallen som kommer att landa på 45:an väger hela 580kg ungefär som #16 morsa alltså. Kommer bli lite arbete att sätta upp den, eftersom badkar och bidé måste knackas loss och tas bort, samtidigt som el och vatten måste dras oxå. Jag räknar med att det tar iaf 1 timme att få allting gjort innan kabinen står på plats.

Arsenal i FA-Cupen ikväll hemma på Emirates. Det bör gå vägen, men man vet aldrig...

Alla vi som älskar Ling-Ling (bilden) klappar nu.......KLAPP KLAPP



//Maskinen™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0