Baby´s black balloon makes her fly

Så går första raden i Goo Goo Dolls magiska "Black Balloon". Helt sjukt bra ifrån livekoncerten den 4:e juli 2004 i Buffalo. På tal om svart, så var jag och lunchade med Mexaren på thaien idag. Jag väckte honom när jag knackade på dörren kl 14. Starkt jobbat PG. Då hade en annan varit vaken över 7 timmar redan, dvs sovmorgon. Träffade Borlänges störste stekare när han väl är hemma i 0243, på thaien. Det är givetvis Alexander Hult jag pratar om. Det var riktigt trevligt faktiskt.



Igår spenderade jag större delen av dagen i morgonrock. Klockan var strax innan 19 när jag petade av mig den och tog en fantastisk dusch i kabinen. Sen var det bara på med piratbyxorna och in i tv-rummet och nöta ett par timmar innebandy. Ja det gick ju vägen för Falun, men sagan tar nog slut på torsdag för den som bryr sig ett skit om det. Sen var det bara lite surf + att jag fick reda på att jag får tillbaka nästan 23k på skatten. Vilket godis, men sen är man jävligt smart oxå ska tilläggas. När vi sen har petat in rotavdraget så har vi nog en 50k att leka med i sommar. Vackert vackert...

Ja vafan ska man göra nu då? Promenad kanske eller kanske en dusch eller kanske lira lite box eller varför inte jobba lite som vanligt. Den som lever får se. Kan ju dra en historia jag fick höra för ett tag sen.

Vad kallar sametjejerna sina dildos?

Fusklapp!


Nedan har vi ett klipp ifrån samma konsert som Black Balloon, men det här är Iris...magisk den med



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är värst att vakna 14.00 eller att gå runt i morgonrock en hel måndag..



papper!

2009-03-24 @ 18:00:31
Postat av: Maskinen

Vakna 14 såklart..

2009-03-24 @ 19:35:34
Postat av: Anonym

jo om man är hugh hefner ..

2009-03-24 @ 20:04:10
Postat av: Maskinen

Härligt, så slapp jag säga det själv..

2009-03-24 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0