Bangla road ar helt sjukt!

Nu ar vi i Patong om ingen har fattat det. Vi lamnade paradison Phi Phi idag och kom till betonggettot Patong. Inget man vill vara nagon langre stund, sa darfor har jag och #16 och jag bestamt oss for att lamna imorrn och flyga till Kho Samui.

Vi ska shoppa imorrn och jag kommer att fa fullt upp att leta efter en monkeytroja at Sonic som ar bestalld.

Varan kvall idag? Det sjukaste nagonsin maste jag saga! Vi gar ner pa Bangla Road och jag och #16 kliver in pa en "free show" pa nan bakgata och dar bjuds vi pa liveshow nar det galler att trycka bade fiskar faglar och rakblad ur fittan. Det sjukaste jag har sett assa. Efter en 5 timmar pa det stallet sa besoker vi Grabbarna grus och Mexarens polare Jon som bjuder oss pa sprit. Fantastiskt! Sen hittar vi en bar pa nan bakgata dar vi bjuds pa san dans att jag inte fattar ett skit. Dom kan, var sa sakra. Efter det sa kakar vi pa donken innan vi tar en Tuk Tuk hem.. #16 sover jag ar pa vag upp. Mexaren hanger med Linkoping...

Tonight Im a Rock and Roll star!



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0