Din göt!



Lyssna på låten ovan samtidigt som ni läser inlägget. Låten blev mer eller mindre kultförklarad under våran tripp till Thailand. Jag menar hur fan ska man inte kunna gilla den. Den sätter sig direkt, precis som mina ögon på din morsas göt.

Vansinnigt trött igår när jag klev in på 45:an efter resan. Lyckades ändå kämpa mig igenom sakerna som i vanliga fall brukar ta så in i helvete med tid. Jag snackar givetvis om att packa upp väskan och tvätta kläderna du har använt. Hur många av er som läser detta använder inte väskan som extragarderob i ett par veckor....minst. Jag vet att jag har kusligt rätt i det jag skriver oxå.

Låg och småpratade lite med Sonic i sängen efter det och där lyckades jag somna till ett par ggr innan John Blund knockade mig totalt vid 2040. Hade dock inte hängt tvätten innan jag somnade, så det var bara att pallra sig upp vid 0400 när jag vaknade och hänga tvätt. Fantastiskt när man blickade på termometern och den stod på minus 13,5 grader. Varför gnälla, ett dygn innan så stod det ju bara plus 45 på tempen. Nej jag är inte bitter =) Jag slapp skotta och det är jag jävligt glad över. Podiet i biorummet var klart och det är jag ännu mer glad över.

Idag har man väl inte gjort så vansinnigt mycket. Syster och Espen var hit en vända på morgonen och surrade lite. Riktigt trevligt faktiskt. Dock hittade jag inte tennisbollarna jag hade köpt till Espen....men dom kommer väl fram nångång antar jag. Sen var jag till tekniken och käkade en sväng, till banken och mosade in lite pengar och sen var det bara att åka hem och måtta taket i badrummet. När måttet stämde så fanns det ingen tvekan utan då beställdes duschkabinen omgående och har jag flyt så är den här redan på måndag. Så då gav jag mig själv lite mer jobb sådär bara. Ut med ett badkar och en bidé. Men det var väl lika bra, då jag gick på årets enda frivecka när jag klev av planet igår. Har inte ro att vara ledig utan att göra något. Så då blir det gärna att man skruvar ihop en bil eller friggebod typ.

Hur ser kvällen ut nu då? Var sugen på Rock Band, men vet inte om det är det bästa beslutet då jag har lite feber kvar i kroppen. #16 hade ju givetvis gjort det ändå, då han är lite utav en Gud när det gäller att ta felbeslut.

Här nedan är iaf eldshowen alla snackar om på Phi Phi just nu....Det kommer fler klipp senare....Korten kommer bara att finnas på Facebook! Passar även på att lägga upp #16 fight på Reagge Bar



Maskinen//™






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0