Förberedelserna är igång

28 mars 2009 betyder Hela Huset Gungar på Galaxen. 28 mars 2009 betyder förfest på 45:an med tidig start. 28 mars 2009 betyder ninjasugga!

Skjortan ligger i tvättmaskinen tillsammans med ett gäng småbyxor.....ja kallingar asså. Dammsugningen gjordes tidigare i veckan, så den slipper vi lägga fokus på. Fokus kommer ist ligga på lite småplock osv, så att stämningen kan leta sig upp på nivån magisk. Det brukar inte vara några problem och det kommer det inte att bli idag heller. Det som oroar mig lite är när jag blickar ut igenom fönstret och snöflingor stora som snöbollar landar på min gård. Det blir ju givetvis en bulle ifrån 45:an ner till "Huset", men när det är dags att dra sig hemåt igen så har jag ju fått nån jävla förkärlek att jag ska gå hem. Kan bli pissigt kallt inatt det.

Landskampshelg, vilket bör betyda att det kan bli en hel del Rock Band idag. Men vad gör det? Ett helt magiskt spel som sagt och jag kommer att fortsätta säga det oxå. Får hit två musiker idag och det gör ju inte saken sämre. Vi får se vilka mer som dyker upp.

Tonight I´m a rock & roll star



//Maskinen™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0