Jag blev berikad med gåvan att kunna förutspå framtiden...

Ända sedan jag såg ljuset för första gången den 26:e april 1980, så har jag haft den unika gåvan att kunna se in i framtiden. Yeah right, säger ni där hemma i stugorna. Fuck yeah, säger jag då. Ni vill ha bevis på att det är som jag säger såklart. Fråga Sonic säger jag då. Det var den senaste i raden som fick reda på att det är så. Sonic var mycket imponerad och hade svårt att förstå hur det gick till. Mitt svar var helt enkelt, säger jag att det blir så, så blir det så. Det är så det går till, as simple as that.

Vårvädret håller i sig, men Sigge vill ha mer. Därför drog han på den ultimata sommarlåten på våran tur idag. Givetvis är det Sommartider med Gyllene Tider jag talar om. Han kommer in fint, hittar bra rytm och jag bara hakar på och som vi äger låten. Magiskt är ett bra ord, ända tills jag stannar bilen och kliver ur....rätt i en slask/vattenpöl som är minst 1dm djup iaf. Fitta, skriker jag så att det ekar över nejden samtidigt som Sigge på ett helt magiskt vis lyckas få på "Det är över nu" ifrån samma album. Då kan man inte annat än att börja skratta. När jag tänker efter så sitter jag fortfarande och ler, givetvis med ett pissblött vänsterben.

Arsenal avancerade precis så lätt som jag trodde att dom skulle. Vi var aldrig illa ute =)

Nu ska jag snart se när Leksand spelar bort sin sista Elitseriechans mot Gnaget. Kommer inte Black Army skandera "Ska ni gå hem nu" i slutet på tredje perioden så fattar jag ingenting.

Kabinen är framme i Borlänge iaf. Så den bör komma imorrn. Badrummet är iaf redo att attackeras då både badkar och bidé står ute på uppfarten på 45:an. Så imorrn är det bara: Full fart framåt, håll tätt bakåt!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: beundrare

Tycker de e lite dåligt med inlägg i bloggen för tillfället, skärpning !

2009-03-19 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0