Jag reser med 2 pulver!

Man var helt installd pa att lamna Phi Phi imorrn for resa till Phuket och vidareresa till Kho Samui. Men nej da! Da har dom tva javla fittorna haft nagot slags o-rad utan mig inatt nar dom var ute till 6 i morse tamigfan. Sa mina planer grusades fantastiskt fint. Anledningen till detta da? Mexaren har tydligen utnamnt sig sjalv till mr Phi Phi och #16 tyckte att en tjej hade tittat at honoms hall for forsta gangen sen vi anlande till Thailand. Tjejen var i sjalva verket Ling Ling utkladd till ett fruntimmer. Tackar Ling Ling!

Kanns lite som att det ar jag och Ling Ling mot resten for tillfallet. Det ar val sa det ska vara antar jag. Ensam ar stark!

Traffade annars ett en grupp skona kisar igar pa varat hotell. 2 tjejer ifran Gbg och 2 killar ifran Linkoping. Vi bjuder pa en fantastisk ninja allihopa och en utav killarna som har flickvan sen 3 ar tillbaka i Linkoping bjuder pa en san javla otrohetsaffar med en utav tjejerna. Har aldrig hort sa manga undanflykter och bortforklaringar som nar #16 kom pa dom mitt i akten. Dom verkar iaf vara kara. Ja herregud, slapp aldrig ivag er partner pa en san resa sager jag bara.

Idag har det varit stek vid poolen tro det eller ej och vi har val dragit en 200-300 Ling Ling skamt. Det roliga ar att vi fick med dom 4 pa Ling Ling oxa. Dom har lyssnat pa oss hela veckan och undrat vafan det ar vi tuggar om. Nu vet dom......att Ling Ling ar Kingen.

Vi funderar pa att slapa med dom pa Rolling Stoned ikvall for att visa hur det ska ga till. Vi far nog iaf med oss 2 utav dom. Lovecouple blir sakert hemma och skedar skulle jag tro.

Just nu ligger #16 utslagen pa rummet saklart och Mexaren petade pa sig langbyxor linne och sin ipod och drog ivag....ingen aning vart. Klockan ar 1930 lokal tid och vi ska val forhoppningsvis kaka nagot snart. Unniz ar ju inget vagat alt, men det ar ju dom 2 fittorna som verkar bestamma allt. Jag har iaf Ling Ling och det racker for mig. jag och Ling Ling gjorde en cover pa Whams, Last Christmas igar. Vi dopte den till "Last Ling Ling I gave u my ding"

Nej nu ska jag kolla runt lite pa internet, har haft fullt upp med jobb harnere.


Nu tar du bollen annars javlar!



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: P.D.Y

Hur fan kan ni åka till Phi Phi och käka på Unniz varenda jävla dag? Kolla in Papaya till höger innan stället innan Rolling Stoned. Ser ut som ett sunkhak men maten är grym och portionerna skulle mätta Karelin. Att de sen har katter som sover i kylen ger en maximal hemtrevnadskänsla.



"You want a taxiboat...? No? How about som marijuana?"

2009-03-02 @ 14:51:12
Postat av: Maskinen

Vi har faktiskt inte gjort det varje dag, men det ar lattast att skriva sa. Vi har faktiskt kollat in Papaya, men aldrig riktigt nappar som du kanske forstar. Jag vill till Samui oxa, men reser med 2 fittor..

2009-03-02 @ 16:16:15
Postat av: Mexaren

Jag vill ha en 911 svart..arsmodell 91 badboys bilen..

2009-03-02 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0