Jag sätter aldrig mer ihop en duschkabin och det är ett löfte!

Igår vid 18-tiden stod den då äntligen klar den förbannade jävla bögkabinen. Att linglingarna borta i Kina inte skickar med en beskrivning är ju tamigfan helt obegripligt. Så med hjälp endast utav bilder på kabinen så sätter vi ihop skiten. Premiärduschen var dock så magisk som man kan tänka sig. Det tropiska regnet är tamigfan världsklass. Mycket svordomar nu, men det skiter jag något så in i helvete i.

Puma kom förbi som avtalat, men regeringen gjorde allt för att grusa våra planer. Det var krokodiltårar och facebookinlägg på min sida som lydde "din feta gris!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Men vi stod på oss och Puma var fullast i hela Borlänge denna kväll. Att vi lyckades få med honom in på S2 är ett mirakel. Han har fallit in i gruppen som har varit i förhållande för länge och måste ta chansen att dra sig dyngad den gången man får komma ut på hela året. Han myntade egna ordspråk och ord igår som tex "Berätta annars slår jag näven i dagsbordet" och "Swingingpool". Måste ha varit en scoutknop på den tungan.

Min kväll då. Jag var nog näst fullast i Borlänge skulle jag tro, men i Pumas sällskap såg jag nykter ut. Först var vi ut på nån Kommunfest i Nybrobacken. Eller vi var ut till festen där alla som varit i ett förhållande för länge och måste ta chansen att dra sig dyngad den gången man får komma ut på hela året var. Vilka jävla ninjasuggor det var därute asså. Helt sjukt. Sen fick vi skjuts ner till #16 crib på Hagalund. Jag och Puma i baksätet med en junior i mitten med en kuslig bögfobi. Det var vi inte sena att utnyttja utan vi började lägga våra händer på hans lår osv. Han mådde så dåligt så det går inte att beskriva. Vilken blick han bjuder på....ren och skär skräck.

Vi tog oss iaf fram till slut till grabbens stora lättnad. Ett par snabba pilsner och en sån kissning när jag kör över Puma på NHL så det sjöng om det hos #16 innan vi drog ner på S2. Där petade jag nog i mig en 4 6:or likör 43 och mjölk iaf. Avslutade dock med en vatten som #16 tvingade på mig framåt småtimmarna. Sen tog jag den sedvanliga promenaden ifrån stan till 45:an. Kallt och blöt och en hel del slalom beskriver den turen ganska bra skulle jag vilja säga. Kommer hem och slår på "Sex on fire - Kings of leon" på repeat och med timern inställd på en och en halv timme och på högsta volym. Somnade utan problem och det kanske säger lite om promillehalten i min kropp.

Vaknade utan minsta tillstymmelse till bakfylla. Jag blir aldrig bakfull och det hatar folk mig för. Det älske jag! Tog en lunch med #16 innan vi drog upp och kollade på KIK-dam en halvlek. Ganska kallt uppe på IP. Sen petade vi ner oss till 45:an och jag kissade på #16 i tre raka NHL-matcher. Sen nötte vi av bandyfinalen följt av Arsenalkampen. 3 lätta på skatornas hemmagräs. Sen drog #16, han skulle tydligen på Bad Taste-fest på S2. Vafan ska jag ha på mig, frågade han. Ta det du brukar bära, svarade jag.

Nu sitter jag och degar framför teven och zappar runt bland massa skräp. Tidig kväll ikväll.....ja jag tror det...



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kandu bara vara snäll och hjälpa mig med hur man lägger in videoklipp i bloggen???

2009-03-21 @ 21:21:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Sanna

Smaken är som baken....delad. Och tur är väl det måste jag tillägga!

2009-03-22 @ 12:17:40
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ja Christian hjälp personen i fråga att sätta in videoklipp i bloggen. Been there done that.. ;)

2009-03-22 @ 12:18:52
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Givetvis har jag gjort det redan. Man ska ju tydligen lära alla saker och ting..

2009-03-22 @ 16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0