Kungar och slampor....

....skulle kunna vara titeln på en helt vanlig fest på 45:an tex. I detta fall är det ju inte det, utan titeln killar och tjejer som knullar runt i tonåren får. Dessa ord växlas till stekare och hora den dagen dom kliver ur tonåren. När en tjej har blivit dissad av en kille hon ville ha, så förvandlas han genast till ett djur i deras ögon. Svin, bock och dog är ord som ofta används av dessa tjejer. Det problemet kan vi gå in på senare, varför djuren dras in i detta. Det jag sitter och funderar på nu är varför en kille som ligger runt blir kultförklarad, när en tjej som gör samma sak automatiskt blir en slampa, hora, luder etc.

I 99 fall av 100 så är jag ganska säker på att tjejerna runt omkring tjejen som har fått ligga har drabbats av den svenska avundsjukan. Hon får något som dom inte får, så då börjar vi snacka skit ist och ger henne ett jävla pissrykte. Detta slutar ju givetvis med att hon blir helt utstött till slut och sen kommer det så klassiska brevet. "Hej Bullen, jag har ett problem....", Martin läser vidare i brevet innan han avslutar med,,,,"Som vanligt är det inte tjejen i filmen som har skrivit brevet"

Ska det behöva vara så här, när killarna blir helgonförklarade? Varför blir dom det förresten...jo för att folket runt omkring grabbhalvan gläds åt det han åstadkommit. Ingen jävla avundsjuka här, utan det blir lite mer utav en frågestund skulle man kunna säga. "Hur var det?" "Fastnade inte hennes räls i förhuden när hon sög?" osv osv... Då kommer nästa moralfråga. Då blir han automatiskt ett jävla svin för att han svarar på polarnas frågor enligt tjejerna. Om nån utav tjejerna håller med i förra meningen jag skrev, så kan jag bara säga detta: KNIP IGEN KÄFTEN FÖR FAN! För är det några som snackar om såna saker osv, så är det ni. Dom sista simmarna hinner för fan inte ens lämna ollonkanten innan djungeltelegrafen är igång. Det är storlek, uthållighet, volym på stön, hur man stönar, hur man såg ut i nyllet när man fick orgasmen (där är jag inte vacker kan jag lova) fast det vet ni ju redan, det finns ingenting ni mörkar om när det gäller detta. Spelar ingen roll om det är eran pojkvän, det ska berättas....i detalj. Men skulle vi säga nånting, Gud bevare oss, då ryker vi med huvudet före. Då heter det, "jag kan inte lita på dig,  det är skillnad jag kan iaf lita på mina kompisar, jag var bara ett hål för dig, nu har du ju fått vad du ville ha, stick bara"

Då återstår nog bara frågan om vad jag var i tonåren. Jag var nog en slampa och det är jag nog fortfarande.

Antar att jag får diskutera en del saker på gunghuset imorrn, inga problem för mig....ta med en grogg till mig bara....ditt lilla luder =)



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: 16 himself..

Applåder! MASKINEN!

2009-03-28 @ 12:13:17
Postat av: Anonym

Word!!

2009-03-28 @ 13:02:12
Postat av: Leffe brune

Du levererar! kul å se

2009-03-28 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0