Patong kanns avklarat

Efter varan forsta utekvall pa Bangla Road, sa var vi taggade infor den andra, men det visade sig inte vara nagon hojdare. Har man sett det en gang sa har man sett det alla ggr. Jag drog iaf hem tidigare med Linkopingsgrabbarna for valbehovlig somn. #16 och Mexaren stannade ute nan timme till.

Tidigare pa dagen igar sa bestamde vi oss for att bestalla skraddarsydda kostymer. Landade pa att vi kopte tva var faktiskt. Akta Armani givetvis. Vi blev kvar hos skraddaren i typ 2 timmar for lite matt osv. Sen var vi dar for en forsta provning idag och ytterliggare nagra matt. Kostymerna beraknas vara klara mandag kvall.

Idag har bade jag och #16 feber sa det blir en lugn innekvall pa rummet med film och kanske nan fotbollsmatch om dom visar det. Blir nog lugn nu resten av resan skulle jag tro och vet att jag har Mexaren inne pa samma spar. #16 ar jag osaker pa da han inte ar den som spottar i glaset. Den som lever far se. Vi ska kanske ut pa nan utflykt med gocart eller nagot iaf. Det har regnat nagot vansinnigt idag och efter det har det varit sa javla kvavt sa ni fattar inte.

Manga tycker nog att jag ar dum i huvuvdet nu, men jag langtar verkligen hem nu. Btw, Sonic jag hittade aven en vit troja till dig efter 3 timmars letande med feber nu pa kvallen. Har nedan bjuder jag pa en vansinnig lat som nog sammanfattar varan hemlangtan just nu.



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: 24-9 :)

Åhh, va kommer den låten ifrån tro??

2009-03-08 @ 21:40:10
Postat av: Maskinen

Youtube va ;)

2009-03-09 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0