Rolling Stoned och tva buckets med vitryssar = Ling Ling-ninja!

#16 kom med, dock var han i stort sett nykter(!) Det ar val det sista man skulle kunna saga om ovriga fyra som var med. Far riktigt fina platser pa Rolling trots att vi ar ganska sena dit. In med en whiterussian-bucket direkt bara. Den var vad man skulle kunna kalla magiskt stark! Den petades i ganska omgaende och annu en bucket vevades in. Jag stirrade vitryssen i vitogat och sen borjade jag att suga och som jag sog. #16 mammaklass pa det suget. Jag och Mexaren tog over golvet och fick med oss resten av klubben.

Nar vi val hade stangt baren, sa var vi sana ninjor att det bara var att peta hem sig helt enkelt. Jag ringde ju givetvis hem en vanda forst for gammal vanas skull. Hur jag tog mig hem ar dock oklart. Inte ett spar tamigfan =)

Vaknade imorse med telefonen i 4 delar typ. Maste ha tappat den ner i springan mellan sangarna i somnen. Ingen natatkomst stog det pa displayen. Crap, tankte jag och ropade pa Ling Ling som givetvis kirrade den direkt. Sa nu ar den fit for fight igen.

I detta nu sa ligger Mexaren pa rummet och spelar skinnflojt och #16 har varit i solen utan skydd i en 8 timmar nu. Felbeslut som vanligt. Hans rygg ska vi inte tala om assa.

Sista kvallen pa den har fantastiska on idag och mycket talar for att avslutningen kommer att besta av att vi kliver upp pa scenen pa Rolling Stoned och tar over micken. Micken i ena tassen en vitryssbucket i den andra.



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0