Speedboattur idag..

Idag drog vi tillsammans med Gbg och Linkoping ut pa en "guidad" tur med speedboat. Vi besokte bla stranden som var med i filmen "The Beach". Det mest fantastiska var dock lagunen guiden tog oss till. Men kara nan! Det var nog det mest fantastiska jag har sett...ja forutom #16 morsa da saklart. Dar stannade vi nog iaf en timme medans guiden tog en siesta. Filmer och kort finns.

Dom andra fortsatte att steka nar vi kom tillbaka medans jag hittade en powernap pa rummet. Solen tog ordentligt under dagen och det kandes som ett bra beslut. #16 fortsatte att kroka som vanligt och var nara att svimma nu pa kvallen nar vi kakade middag.

Nu oser regnet ner aterigen, men maste erkanna att det kan vara ganska skont med ett regnavbrott ibland.

Borjar marka av att jag har bott i en enrummare med tva andra starka viljor i en vecka nu. Vi ar irriterade pa varann, inget snack om det. Sa det har lar vi forsoka losa pa nagot javla vis, for det kanns som att smockan hanger i luften vissa ggr.

Det ar snack om fest ikvall och har vi riktigt javla oflyt, sa far vi med oss na javla Stockholmsbrats pa forfesten. Fattar inte hur dom lyckades typ bjuda in dom pa forfest nar jag tog min siesta. Grejen ar den att ingen, absolut ingen vill ha dom med. Javla clowner! Vi far helt enkelt se hur kvallen slutar. Min gissning ar att #16 ger upp tidigt.....eller ja #16 kropp iaf.

Pa torsdag ar det sagt att vi ska dra till Phatong och med oss dit foljer grabbarna ifran Linkoping. Dom visste tydligen hur det gick till darborta hette det =) Haha, ja dom ar skona som fan iaf och avlastar mig fint sa att jag inte skjuter mig sjalv tamigfan.

High speed internet pa Phi Phi ar 10 datorer som delar pa ett 56k modem iaf



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0