Det regnar på 45:an idag...

En vansinnigt lugn fredag och framförallt lugn lördag för egen del denna helg. Nu hjälpte nog vädret till fantastiskt mycket denna gång. Att det kan blåsa så pass mycket. Det får mig genast att tänka på Stig H:s magiska t-shirt i SOS - en segelsällskapsresa. Vad var det som gjorde den så speciell då? Jo den innehåller texten "Sailing is a blowjob" på bröstet. Jag hade inte kunnat göra det bättre själv. Nedan har vi en till grym t-shirt btw..



Var iaf ner till Mexaren en vända igår kväll och där fanns en tjej som ville prata om mitt tidigare inlägg att om man inte får något av sin kille, så får han det någon annanstans. Hennes svar på detta var att så behöver det inte alls vara. När min kille kommer hem ifrån jobbet så är han så trött så att han inte orkar ha sex. Min motfråga blir ju givetvis, det kan inte vara så att han är för trött pga att han redan har legat när han kommer hem? Hon tyckte att jag skulle skriva att det nog beror på att han är gammal (34 år) och inte på att han ligger med nån annan. Ja vem vet, det kanske är så...............eller så är det inte det. Här har vi det som talar emot det va...



Man lär sig av sina misstag sägs det. Det gjorde iaf inte jag ett antal år tillbaka i tiden och det fick katastrofala konsekvenser. Osäkerhet och ovisshet fick mig att göra liknande misstag gång på gång och det tog ifrån mig det bästa jag har haft i mitt liv. Nu fick jag ju lära mig en oerhörd läxa utav detta, så nu finns det inte en chans att jag inte skulle lära mig av dom få misstag jag gör.....om jag nu gör några misstag vilket jag är ganska säker på att jag inte gör. Men när jag ser folk runtomkring som gör misstag på misstag på misstag, så inser jag bara hur patetiskt det är och framförallt hur patetisk jag har varit. Skrattretande tamigfan!



Det finns gånger då man inte behöver fråga polarna vem det var som ringde till dom nyss. Varför inte? Jo för att man redan vet såklart. Ja men hur kan man veta? Det kallas samvetsrösten! Den kommer fram när pojkvän/flickvän ringer upp när du är på fest eller något liknande. Det kan vara surr om egentligen vad som helst och en mening som "Jag knullade den lilla horan så jävla hårt" kan sägas rätt ut och en sekund ringer telefonen och samma person som kläckte meningen innan svarar: "Nämen heeeeeeeej gumman" Tonläget blir ett helt annat och ja egentligen allt blir helt annat. Alla har hört denna röst och man kan inte annat än att skratta varje gång det händer.



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha schyssta bilder :)

2009-05-24 @ 23:00:13
URL: http://www.metrobloggen.se/christy
Postat av: Maskinen

Dom är magiska =)

2009-05-24 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0