Fan vad läcker jag är!

Jag bjuder nu på kvällen på den grej som kanske många har haft mardrömmar om att göra nångång i livet. Jag går in på ICA för att handla kvällsmat och jag tyckte att folk kollade lite konstigt på mig och framförallt kassörskan. Jag fick aldrig riktigt den där ögonkontakten som man brukar få med dom härliga kassörskorna. Jag tänkte inte nå mer på det, utan packade ihop min påse och for hemåt. Lagade iaf i ordning maten och efter att jag hade mosat i mig skiten, så är man ju sådär härligt nöjd med sig själv. Jag följer upp min belåtenhet med den klassiska skrevkliningen som gör att vi är så älskade hos tjejerna och det är då jag märker det. CRAP! Jag har inget som helst jeansmotstånd, utan kommer direkt in till småbyxorna. Helvete, jag har bara knäppt den översta knappen på jeansen och givetvis gått runt med tältpinne på ICA!

Jaja, jag får helt enkelt bjuda på den en dag som denna. Kan inte annat än att småfnissa lite heller. Dock var det ingenting mot den uppvisning jag bjöd på i dansväg i fredags. Får se om jag kommer över den och får se om jag bjuder på den isf..



//Maskinen™



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0