Fittans Minne..

..var namnet på dagens pokerturnering som spelades på 45:an. Deltagande var Maskinen, Oh Ah, Monstret, #16 samt lilla Sheymus. Pokerriggen förföljer mig vart jag än befinner mig och nu har den t o m letat på mig på hemmagräset. Vill inte ens skriva om skiten. Jag vann inte, så mycket kan jag berätta iaf.

Nu blire att plocka fram grillen till kvällen och peta på ett par grillkorv med bröd. Måste ju utnyttja skiten när man betalade dyra pengar för den.

Kan ju berätta att jag aldrig mer tänker se en 21-film på 4:an iaf. Anledningen till detta då? Jo såklart det lilla avbrottet ifrån 2152-2225 varje gång mitt i filmen. Det kan ju inte vara godkänt nånstans. har för mig att det var något filmbolag som stämde skiten för det oxå, men det verkar ju inte ha gett resultat. Kör en hel timmes reklam mellan typ 19-20 ist och låt oss vara ifred i några timmar efter det, men det är tydligen helt omöjligt.

Jag är inte alls nå bitter och trött på det mesta just nu. Så kan det bli när man måste ta tag i allting själv samt föra konversationer åt andra människor som tydligen inte är kapabla att göra det själva.



//Maskinen - Skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0