Förändringar

Var ett par dagar sedan bögbloggen uppdaterades nu och det beror på ett antal olika faktorer. Dels den fantastiska dyng vi bjuder på i onsdags, dels på att bloggen inom kort kommer att ändra utseende och dels för att ett trumset har inhandlats.

Det har varit ett par hektiska dygn sen jag klev på årets enda frivecka i onsdags. Tog iaf hit Oh Ah, #16  och Mexaren i onsdags kväll för att knäcka ett antal pilsner och för att kolla på Barcelonas kissning av Chelsea. Som dom flesta vet, så kissade Barca rättvist ner Chelski. #16 skulle iaf vara nykter nu när han tydligen har startat sitt nya liv. Jaha, du är en partybroms asså, sade jag samtidigt som jag petade på NHL 09. Jag vinner första matchen enkelt mot #16. Inför andra säger han, får jag stryk den här så är jag dyngad ikväll. #16 lyckas på något mirakulöst vis vinna med 2-1. Jag lyckas hetsa fram en 3:e match med samma insats som i den föregående matchen. #16 lyckas ta kampen till sudden och sent in i första suddenperioden så får han ett PP. Han trycker på för vinst, men jag har Evgeni Malkin! Han snor pucken i egen zon och sliter sig loss till ett friläge med Nabakov. Malkin gör precis som jag brukar göra med #16 mamma, han rycker lite i stickan, Nabakov särar på benen och där lägger han in den retfullt enkelt med en backhand. Game, set & match! Fem sekunder senare har jag ställt fram en pilsner till #16! Det är så vackert när #16 får ett KF.....ja ett konkursface asså



Efter detta så blir det en pokerturnering som jag tar hem ganska enkelt. #16 ger vika och drar runt en 0230 skulle jag tro, jag och Mexaren tar oss in i biorummet och våldtar Guitar Hero Metallica. Han var Kirk och jag var James. Vi står för en vansinnig uppvisning samtidigt som en dyngad Oh Ah spelar bort över 100 euro på nätpokern som vi har spelat in tidigare under kvällen. Helt otroligt!

Vid en 0500 så bestämmer sig grabbarna för att gå hem och jag följer på något helt oförklarligt vis med dom på promenaden hem. Runt Soltorg så kommer jag på, att Flamman antagligen har stängt igen vid 0530 på morgonen. Otroligt att dom inte frågar vad jag ska med dom att göra? Deras förklaring. "Vi trodde att du skulle iväg och ligga med nån" Ja absolut, 0530 en torsdagmorgon!!!! Hittade dock en madrass som jag fick slagga ett tag på, sen fick jag skjuts hem, 2 timmar senare. Hinner inte mer än slå igen ögonen innan Puma rycker upp dörren och går in och skiter. I detta läge är jag vansinnig och samtidigt vansinnigt kåt, så ni som har sett Pumas jävla skägg han har skaffat sig, här är vad jag gjorde med min kåthet och hans skägg!



Efter detta så drog vi iaf och lunchade och sen händer det magiska! Ner på stan, in på musikaffären, känner lite på trumseten, bestämmer mig för att att köpa ett fantastiskt set, in med dom i kombin, sen hem och rigga bara! Väntar på att Satan ska komma in och gnälla, men till henne har jag redan överraskningen klar. Sitter och övar på Iron Maidens - The number of the beast. För er som inte har hört den, så finns det iaf en rad som går så här i låten "666 the number of the beast, hell and fire was spawned to be released!" det skulle kunna ses som en hyllning, men det är det inte. Nu väntar jag bara på att Mexaren ska komma förbi och jamma med guran nån dag och kanske #16 på en triangel eller något.



Sidan kommer antagligen att byta utseende inom kort. Man vill ju inte att den ska se ut som alla andras, så Mexaren sitter hemma rosa huset och filar på den just nu.

Ska kolla på Tigers ikväll och sen får vi se om det blir några bägare efter det! På tal om Tigers, så var jag upp på träningen igår och jag lyckades knäppa denna magiska bild.....Man ska se upp till dom äldre heter det va =) För en slant berättar jag vilkas pittar det är på bilden..





//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Eskil

Hhaha,,den bilden är fin.....vill ni ha namn,,ring!

2009-05-08 @ 17:24:23
Postat av: Sussi

Men hur mår du????

2009-05-08 @ 17:28:35
Postat av: Unibet

Tippar på MH eller JH och AA...

2009-05-08 @ 21:09:59
Postat av: Mackan

Kommer förbi och jammar nån dag. Har ett litet PA jag kan ta med och ställa upp där om du vill...

2009-05-09 @ 13:33:41
Postat av: Maskinen

Kalla mig Jam(ba)

2009-05-09 @ 14:15:00
Postat av: Mackan

Jam(ba)

2009-05-10 @ 00:14:56
Postat av: Maskinen

Jag är magnifico på trummorna!

2009-05-10 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0