Fuckface

Kan man se på en person om den är ett bra ligg eller inte? Jag vill hävda att det är så. För det första, så finns det ingen orienterare eller scout som är ett bra ligg och det svaret behöver jag inte ens utveckla. Men det ligger lite i det resonemang jag för just nu. Vi skulle kunna ta två killexempel och två tjejexempel med bild, så förstår ni lite mer vad jag menar. En är bra och en är dålig av varje kön..

Micke Persbrandt = Bra (lite utav bingo i fittan för er tjejer)




Patrik Ekwall = Dålig (Kommentarer överflödiga!)




Madonna = Bra (Madonna är sex!)




Viktoria Svensson = Orienterare? (Ekwall och Vickan kanske!)





Ja nu förstår ni alla lite vart jag vill komma (förutom i #16 mammas ansikte då) Frågan alla vill ha svar på är dock om om jag anser att Maskinen ser ut som ett bra ligg. Nej det vill jag väl inte påstå att jag gör, när man får höra att man är lik Johan Edlund och Filip Hammar. Dock så lyckades ju Edlund snyta åt sig Jessica Almenäs, så den kan jag ju inte vara speciellt missnöjd med.




Det nästan mest fantastiska i sexväg är ju dessa som uppfyller detta ordspråk: "I dom lugnaste vatten........" Som ändrar skepnad när dom kliver in i bingen. Utåt sett, så ser dom ofta oskyldiga ut osv, men lura er inte på detta. När dom släpper loss djuret i sig, då är det bara att hålla i sig så mycket det går!






//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Anonym

Viss liknelse fanns det ju faktist (då menar jag inte Edlund/Hammar även om det stämmer det också...), men jag undrar om inte snubben till höger är Martin Pettersson?

2009-05-13 @ 18:29:40
Postat av: P.D.Y

Har du pottfrilla Crille?

2009-05-13 @ 18:40:11
Postat av: Maskinen

Haha nej, men man skulle nästan kunna tro det. Dock så har jag en vansinnigt hårt tejpad latextejp runt pallet!

2009-05-13 @ 18:51:13
Postat av: Spöket laban...

För de första...får du använda kortet utan logga?

Du kanske ska kolla upp saker innan du lägger ut kort, de är jag som får skit om de där kommer ut... =/

Sen måste jag tacka för att du gjorde mig otroligt fin i ansiktet...

2009-05-13 @ 23:33:27
Postat av: Anonym

mr c!

den stora frågan kan väl knappast va om vi tror att du har ett bra fuckfejs? frågan rör mer vad du kan göra med fäjset? anatgligen inte särskilt mkt då du mest snackar skit och inte har tid att koncentrera dig på annat...

dessutom misstänker jag att det är scouterna och orienterarna som passar in på "i de lugnaste vattnen"...så de är dom som borde hamna på toppen av listan istället för micke-egot-persbrandt (som knappast kan va ett bra ligg. ett superhångel-absolut, men inget mer...)

2009-05-15 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0