Magnifik avslutning!

Sådär, nu är huset stängt för sommaren. Skulle tippa på att det återvänder i slutet på september. Vi skapade tillräckligt med magi för att det ska hålla ända till höstpremiären. Allt skedde inne på schlagergolvet där Maskinen ägde något brutalt. Oh Ah och hans mustasch var oxå där och dom blev kvar på Galaxen över natten enligt uppgifter. Mer än så säger jag inte. Rykten säger att mustaschen ryker imorrn. En epok går i graven om det skulle hända.

Pärla på 45:an som vanligt. Mexaren var där och grillade på ett par Chorizos #16 var där med härligt kvinnligt sällskap som förövrigt lyckades "glömma" telefonen på 45:an. Jag uppfann det där tricket. Man glömmer något för att få komma tillbaka. Jag gillar inställningen iaf.

Imorrn när jag kliver av passet så kliver jag förövrigt på årets enda frivecka. Som jag har förtjänat den. Sjukt mycket jobb på slutet. Som idag tex, åker upp till Sigges päron för att fira mors dag. Fläskfilé och potatisgratäng direkt när vi kommer dit. Sen får man den här ifrån mamma Sigge: "Gå och lägg dig och sov i solen ett par timmar du, så fikar vi efter det". Fan vad drygt tänkte jag när jag sjönk ner i en baden-baden endast iförd ett par speedos. Hur fan ska jag orka med detta slitsamma jobb nå mer?! Jag måste hitta en lösning och det kvickt, för det är väggen snart.

Nej, ska väl gå och lägga mig nu och sova dom 13 sista timmarna på passet innan friveckan. Ja det är tufft jag vet, men det är hårt virke i Maskinen..



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla behoven tillfredställda idag alltså..

2009-05-31 @ 23:23:44
Postat av: Maskinen

Alltid

2009-06-01 @ 10:54:51
Postat av: Anonym

Men du skrev ju senast den 8/5 att du gick på årets enda frivecka. Hur går det ihop? Eller menar du årets enda frivecka från ditt förtifjortonde jobb?

2009-06-01 @ 16:35:49
Postat av: Allvetande

Varje månad har han årets enda frivecka....

2009-06-02 @ 07:24:06
Postat av: Maskinen

Finns bara en frivecka

2009-06-02 @ 22:40:26
Postat av: Em

Glömde gjorde jag... Dessutom var det inte jag som kom och hämtade den. Men visst, om du säger så hjärtat...

2009-06-02 @ 23:31:01
Postat av: Maskinen

Måste bli buckets nästa gång

2009-06-03 @ 11:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0