Plötslig död

Klockan är 0415 och John Blund verkar ha tagit ledigt. Passar på att kolla lite hockey ist och hade bara Pittsburgh lyckats vinna under full tid (4-4) så hade det varit vansinnigt med deg på kontot. Nu väntar en oviss sudden ist. Livebetten fittar på Unibet, så det kan bli en tråkig förlängning.

På tal om helt annat, så tycker jag att alla borde få ha ett frikort när det gäller en person i samma stad. Med detta innebär att polarna inte får kladda osv på denna person under några omständigheter. Men regler är tydligen till för att brytas och det fick man ju bittert smaka på i lördags kväll/natt när man blev pissad i ansiktet trots att detta hade diskuterats tidigare samma vecka. Jag får verkligen tacka för den och hoppas på att uttryck som "skrattar bäst som skrattar sist" & "What goes around comes back around" slår in vansinnigt fint framöver.

Första bollpasset på 6 månader idag. Skulle väl kunna säga att jag var fantastiskt bra dom 35 minuter som min pingislunga höll.

Kul, där avgjorde Capitals och man kommer inte åt att spela. Skjut mig!

Jaha, vad ska man göra nu då, för stryprunken hann man ju med i periodpausen. Det kanske är kvinnofängelset eller något på burken. Jag skulle ju iofs kunna åka hem till någons frikort och ligga med henne ist. Nej det får vänta, jag går ut och klipper gräset ist, finns nog inget mer avkopplande än det tror jag. Låter jag lite bitter? Då tror ni fel. Sen trummorna anlände till 45:an så har dom fungerat som en utmärkt psykolog, lite högljudda kanske men ack så bra.

Vad väntar imorrn då.....jo schackpartiet som påbörjades idag, ska avslutas imorrn bitti här på 45:an. Gary "Maskinen" Kasparov vs Jimmy "Starfucker" Rajala. Liten fördel för GMK skulle jag vilja säga. Brädet kommer att ställas upp enligt följande....GMK i svart



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Zizou

Jag tycker inte du ska vara ledsen/arg på din pappa för att han ligger med ditt frikort. Bara att bita i det sura...

2009-05-13 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0