Svensexa med lite starfuck på köpet..

Efter ett 26-timmarspass så klev jag direkt på BP:s svensexa på tisdag förmiddag. Ansvarig för denna var tydligen Johan "Prepps" Persson som valde det lugna stuket istället för den totala förnedringen som alla vi andra hade hoppats på. Hans förklaring till den uteblivna förnedringen var: "Vi andra ska väl oxå gifta oss nångång". Om du nu tror att du kommer få det lugnt på din svensexa för att du var schysst mot BP, då tror du fel gubben.

Första anhalten var iaf Tomnäs och lerduveskytte. Doc hade styrt upp det fantastiskt bra och hela gänget var som ett gäng småpojkar på julafton när vi fikc gå loss på burkar och träd när tävlingen var över. Martin "Frida" Eriksson lyckades vinna tävlingen efter en vansinnig rigg.

Nästa anhalt var Amsberg och go-cart. Vi var 12 man i detta läge och det skulle köras 2 tidskval med 6 i varje heat. Dom 5 snabbaste direkt till A-final och dom övriga 7 fick slåss om den 6:e A-finalplatsen i B-finalen. Givetvis så blir jag 6:a tot och får lov att köra B-final. Men som jag gör det, luta er tillbaka och njut av sista varvet och framförallt hur jag skär mållinjen! (Klippet finns längst ner på sidan)

Nästa destination var lite käk på donken och där BP fick lov att ta på sig en cheerleaderdräkt. "Prepps" höll på att börja grina i detta läge då han hade bestämt att det inte skulle vara nån förnedring. Det mest förnedrande var nästan att BP passade i dräkten! Sen var det bara in med alla i minibussen igen för att hämta Bögscholes på stan för vidarefärd mot ICE äventyrscentrum.

Paintball stod först på schemat och det var äldre mot yngre såklart. Här anslöt Stefan Ishizaki och Martin Andersson som hade tagit bilen upp ifrån Borås för att medverka på svensexan. Som den starfucker jag är så blev jag ju givetvis bundis med Ishi och Martin ganska omgående. Jag menar kändisar dras till kändisar, inget snack om det. Vi kissade iaf ner dom yngre enligt konstens alla regler och dom grinade ur sig som vanligt. Efter detta var det dags för en av dagens stora höjdpunkter. BP iförd endast kjol och ansiktsmask, skulle springa ifrån ena hörnet till det andra och övriga 14 skulle stå på ca 15 meters avstånd och mosa paintballkulor mot BP när han sprang förbi. Han gör en bra insats tills det är 5m kvar till utågången. Det är då han halkar och merparten av dom runt 20 skott han fick på sig träffar den späda kroppen. Vilken skrattfest!

Efter detta så körde vi lite Lasergame och relax inne på ICE innan kvällen slutade ganska tidigt för dom flesta. Höstformen körde hem mig, men innan det så körde jag ju givetvis knacken med mina 2 nya bästa kompisar, Ishi och Martin.

Snart bär det av ner till bowlinghallen. Tydligen blev det dagens träning..



//Maskinen™



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0