Vafan skulle man göra utan pilsner?!

Ja vafan ska man skriva? Ja kanske att det är svårt att föra en konversation när den andra parten är den som vill säga något, men som förväntar sig gång på gång på gång att det är du som ska föra den ändå. Asså vafan öppna käften om ni vill ha nånting sagt ist och förvänta er inte att den andra parten ska veta vafan det är du vill säga.

Ett exempel på detta är när nån ringer upp dig, sen är personen som har ringt upp typ helt tyst. Jag tror ju att alla har varit med om detta och vet hur jävla drygt det är. Asså vafan ge fan i det då för fan ist.

Ja jag är jävligt grinig idag och det finns det vissa anledningar till, dock inte spec många.

Knäppte iaf ett par Nyköbing nu på kvällen, tog fram gitarren och micken och drog av en 15 metallicalåtar på högsta volym, så jag trodde att taket skulle rasa in i biorummet. Jag gjorde det fan helvetes jävla bra oxå kan jag berätta!

Jaja, dra åt helvete...



//Maskinen™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0