Nu är det nog asså

Jag har inte pratat speciellt mycket om Idol, men nu kan jag fan inte hålla käften längre. Efter att ha sett gårdagens program, så kan jag bara säga: HUR FAN KUNDE DOM SKICKA HEM MIN SYSTER?!!! En syster som förövrigt går ut på Citi Field i New York senare idag och sjunger Star Spangled Banner inför 45.000 människor...lycka till! Måste tamigfan vara det största skämtet någonsin att hon får lämna Idol innan finalen. Pratade med sångaren i Astral Doors igår och han kom fram med skamsen blick och säger: Det är så att man skäms! Du får hälsa din syster och säga att hon är makalöst bra. Ska försöka ge dom som inte såg pisset igår några exempel på hur det såg ut.

Vi kan börja med denna. Förbannat lik Måns Zelmerlöw förövrigt. Vafan håller hon på med, med röst, dans osv osv?!






Och sen det här jävla helvetet sen. Asså ge mig nån jävla karaokebar på Flamingo eller något. Vilket jävla skämt! Ser ut som nån i Sarek eller något. Hör inte ett ord vad hon sjunger heller + att hon våldtar en utav dom största artisternas låt gör inte saken bättre!






Och för att göra det här ännu bättre så visar jag nu hur den sista tror att hon har gått vidare fast Jihde säger den andres namn. Vilket ögongodis! Vilken skrattfest! Den stora frågan är ju hur fan hon ens kan tro på att gå vidare efter det numret?!






Nej nu lämnar vi det där pisset asså...


Vi kan prata om något roligare ist. Var ute med Höstformen på golfbanan i tisdags och för att göra det hela spännande så spelade jag pissdåligt första nio och gav honom en ledning med 7 slag. På sista nio äter jag sen upp slag för slag och det skiljer bara 2 slag inför hål 18 (hål 9 på dalsjö) HF trycker ut sin driver en 35m skulle jag tro och jag slår en träfemma i bunkern så att jag har ca 155 kvar. HF harvar på och jag plockar upp en järnfemma och piskar in ett magiskt bunkerslag i orkanvindar som landar 4 meter ifrån flagg. Putterns sitter i bakkant på hålet som vanligt och HF går därifrån med en dubbel, Maskinen vinner och allt är som vanligt. Så fint att knäcka honom på sista hålet, fast man har kontroll hela vägen....det känns lite mer då!

Nej, ut och plocka in lite vattenslangar och fontäner då det är färdigsprutat på den fronten i år!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Fitta

IMON sjunger hon kl 19 svensk tid.. otroligt.

2009-10-02 @ 15:39:52
Postat av: Maskinen

Då oxå fitta

2009-10-02 @ 16:38:16
Postat av: fitta

asså två matcher lr ? otroligt... fitta

2009-10-02 @ 17:50:43
Postat av: Anonym

Håller med dig helt och fullt ang Idol och din syster!

2009-10-02 @ 17:52:02
Postat av: Balle Sara

Håller med HELT när det gäller Thildur och allt med IDOL, vilket skämt.. Hur fan kunde juryn skicka vidare den där blonda-skrattretande-finlandsfärjan-karaoke tjejen?? Illa!! Hoppas det gått bra för Thilda i USA..!!!

2009-10-03 @ 18:14:03
URL: http://saralungdren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0