Numer Nautilus ansikte utåt

Dålig uppdatering på slutet? Det kan bero på att jag är på Nautilus precis hela tiden och det är väl ingen skräll direkt att man numer är deras ansikte utåt. Det finns ju såklart en baksida med detta och det är ju att folk ska prata med en hela tiden om tips osv.

Imorse råkade jag på den värsta sorten när det gäller såna som ska prata....och vilken typ är det då tänker ni. Jo givetvis är det den personen som pratar med dig när du har hörlurarna i. När jag har hörlurarna i, så betyder detta att jag vill vara ifred, men nej då! Gubben hamnar ett par skåp bort och börjar prata och prata och prata. Tror att första kommentaren var...."Man har med sig hela garaget varje gång man tränar hohohohoho" och fortsatte med saker som:

"Jag blev ju sjukpensionär för 30 år sen"
"Ja det är ju amalgamets fel"
"Amalgam i hela överkäken och det är ju en pluspol"
"Jag skojade med tandläkaren för längesen och frågade honom om han möblerade i garderoben när han höll på med överkäken"
"Han svarade att det snarare var en hög med gegga han höll på med"
"Fick ju en liten titanstav insatt i käften för ett tag sen och pang, då blev jag som 30 igen och även frisk i huvudet ho ho ho ho ho"
"Ja du vet ju att titan är en minuspol och då fick jag balans i käften igen"

I helvete du fick med tanke på att du knappt har tid att andas för att du ska snacka en massa skit hela tiden, tänkte jag. Allt detta plus mycket mer, hann sägas medans jag la in grejerna i skåpet och då ska det tilläggas att jag hade bytt om hemma redan. Rusar upp mot gymmet, och får givetvis papperet efter mig. Det ska visa sig att han i stort sett fuckar hela min träning pga att han är med och surrar vid varenda jävla maskin trots att mina kritvita lurar sitter i hela tiden. Dom ska vara helt omöjliga att missa mot min brunbrända kropp. Han vänder ryggen till en gång och då ser jag min chans och störtar mot omklädningsrummet. Väl nere så hinner jag tänka att nu är det väl ändå över.....då händer det. Nej det är faktiskt inte gubben som kommer, utan nån solariebög som har en sån vansinnig speedosbränna så det är helt sjukt åt det.....jaja han går väl förbi tänker jag...Nej nej nej, givetvis har han skåpet exakt bredvid mitt! Jag byter om och på vägen ut ifrån Maserhallen så vänder jag mig upp mot gymmet och kollar en sista gång och där står gubben och tjatar hål i huvudet på nån annan stackare. Måste säga att jag mös på ordentligt just då och det var sedermera den känslan jag runkade åt i duschen.

Finns ingen tid för vila för Nautilus ansikte utåt inte. Han kommer att ses på stan för lunch lite senare idag. Hur går korsbandsrehaben då? Jo den går bra just nu! Så snart finns man på en fotbollsplan nära dig igen och gör mål på mål!



//Maskinen™ - aka Nautilus ansikte utåt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sämsta straffen någonsin!!!!!!

2009-10-24 @ 15:35:49
Postat av: Maskinen

Bland dom säkraste straffarna någonsin....alltid i första maskan!

2009-10-24 @ 15:38:47
Postat av: Sara

haha..du kunde inte ha sagt åt honom på ett fint sätt att du gärna skulle vilja vara lite ensam och få träna lite..?? Haha stackare!

2009-10-25 @ 14:27:41
URL: http://saralungdren.wordpress.com
Postat av: Maskinen

Han lyssnade inte ett skit kan jag lova

2009-10-26 @ 07:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0