Overkligt

Ganska ofta händer saker i mitt liv som för andra människor bara händer på film. Det här är väl nånting man skulle kunna vara utan egentligen, men då skulle jag inte ha så vansinnigt mycket att skriva om heller. Hade en olustig känsla inför dagens gympass och dröjde därför kvar lite längre hemma innan jag åkte dit.

Kommer in i omklädningsrummet och allting börjar kännas okey ändå. Tar av mig tröjan och precis när jag tar av mig hörlurarna så öppnas dörren. Det hörs ett stånk, och innan personen kommer runt hörnet, så har jag redan läst av vem det är. Ja visst fan är det väl den där jävla fittböggubben sen sist. Han har dock skåp på andra sidan denna gång och där sitter det redan en stackare och det tar ungefär 1 sekund innan gubben drar igång.

BG: "Jaha, då är det bara 2 eller 3 dagar till nästa gång då hohohoho"
Stackare: "Till vad?"
BG: "Tills man ska hit igen hohohoho"
S: "Ok"
BG: "Har du hört om tanten som beställde olja?"
S: "Olja?"
BG: "Jo, kärringen ringde och bokade Mannen med den långa slangen hohohhoho"
S: "Jaså"
BG: "Ja, men sen kom kärringen på att det där lät ju illa, så hon tänkte och tänkte hela dagen, sen ville hon förtydliga sig själv, så hon ringde igen.....och sa att ja det är jag som har det stora hålet i häcken...HOHOHOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO"
S: "Mmm okey"
BG: "Jaha, då var det dags att städa ur garaget igen då"
S: "Garaget?"
BG: "Ja man har ju så jävla mycket grejer med sig hit när man tränar hohohohohoho"

När det gamla trötta skämtet återigen drogs, så valde jag att lämna och kliva upp på gymmet med positiva tankar....jag menar, gubben var ju ändå klar med träningen, så honom skulle man ju slippa. Tror ni på det själva eller! 10 min in i cyklingen så kliver BG in på gymmet igen med ytterkläder och letar efter ett offer. Kärringen kommer nog ångra för livet att hon körde magövningen just idag, för den står närmast entrén och gubben klev fram ganska omgående och började surra. Nu satt jag lite för långt bort för att kunna höra vad han sa, men han öppnade väskan och visade något och så skrattade han givetvis efteråt...hon skrattade inte. Min gissning är att han sa: "Fyfan, det är så att man måste ha med sig hela garaget varje gång man ska träna HOHOHHOHOHOHO"

Efter det så lämnade han gymmet och jag vågade mig in på mitt program. Får köra igenom programmet utan störningar och jag har bara stretchningen kvar. Som den stretchvirtuos man är, så kör man dom klassiska, framsida lår, baksida lår och lite ljumskar....under tiden så kommer det en gubbe på 70+ in med ett par löparshorts som slutar innan ljumskarna börjar och är trefärgade....lila ljusrosa och mörkrosa...skjut mig tänkte jag...det måste vara dom första shorts han fick i livet asså....jaja tänkte jag och fortsatte med mitt....gubben kommer in och lägger sig på mattan med benen i situps/förlossningsställning rakt emot mig 1,5 meter bort. Givetvis tittar man dit och synen som möts migär inte sann....nu vet jag att det är dom första shorts han fick. Dom är inte bara små...dom är ruskigt slappa oxå...lägg därtill att han inte har några småbyxor under så kan ni ju tänka er vad jag ser.......jo ett par 70 år gamla håriga bollar kikar ut på ena sidan....det sjuka är att han ligger i samma ställning i 5 minuter och gör olika övningar och jag kan verkligen inte slita min blick ifrån bollarna. Dom förtrollade mig på något vis....sen var det bara för Nautilus ansikte utåt att rycka tag i sig själv och dra hemåt. Vill ni ha action på gymmet, så välj Nautilus....

Shortsen nedan är klasser längre och större än dom jag bevittnade tidigare idag



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anna

Smybyxer!!!

2009-12-22 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0