Partystämningen dog när mp3 och sedermera Spotify tog fäste..

Jag har vid ett tidigare tillfälle hyllat Spotify och den hyllningen kan jag inte annat än stå fast vid. Däremot när det gäller fester och det finns en dator tillgänglig med mp3 och Spotify på, då kan man lika gärna skippa musiken. När fick ni lyssna klart på en låt senast på en fest med dessa närvarande på? Jag ska göra det lätt för er....svaret är aldrig! Får du lyssna i en minut på samma låt så får du vara riktigt riktigt glad. Alltid är det nån som inte gillar låten i fråga och att köa den låt som dom själv vill lyssna på är inget alternativ. Nej nej nej, det är alltid den så klassiska dubbelklicken som regerar på dessa fester...tyvärr. Hur fan botar man detta problem...jag tror fan att den enda lösningen är att mosa in bandaren igen med ett klassiskt mixed tape i, med klassiker som House of Love med East 17 och No Coke med Dr Alban....hur jävla stabilt skulle inte det vara?

Åkte på en sån där klassisk råtta på thaien som tamigfan ska i den jävla grytan du står vid innan du har lagt ner sleven. Jag har berättat om dom här packen för förut. När han gjorde samma sak i tredje grytan, då fick han axeln och ett "Brinner det nånstans"? Sen taggade fittan ner vid vattenmelonerna på andra sidan ist. Sånt där kan vara bland det mest störande någonsin och det är alltid äldre som bjuder på den. Kan bara säga....dagens äldre asså....skjut mig!

Nej nu är det dags att kolla när DIF kissar ner LHC på Hovet!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med där, om stämmningsdödaren!!!!

2009-10-07 @ 21:41:53
URL: http://sofiAline,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0