Rätt som vanligt...

Börjar bli tröttsamt att ha rätt precis hela tiden. Som jag skrev för nästan 4 månader sen, så blev det bekräftat igår att det blir The Ark som avslutar årets P&L och detta givetvis för att Håkan avslutade i år. Detta betyder ju givetvis att Håkan avslutar 2011. Asså det är sjukt att P&L-organisationen ska vara så sjukt lättlästa. Sick of it all var även dom bokade tydligen......asså kom igen nu...bara för att alla har skrivit så i eran gästbok, så är det ju givetvis inte bandet dom menar....Givetvis är det era trötta bandbokningar år efter år efter år som t o m fjortisarna börjar tröttna på nu.

Nu såg jag att Roxette skulle ut på en turné.....men boka dom nu då för i helvete eftersom det måste vara ett typ comebackande band varje år som ska vara det stora dragplåstret! Jaja, nu orkar jag inte slösa mer energi på detta då det är över ett halvår kvar.

Eftersom man har gått ifrån knäskadad soffpotatis till NAU...ja Nautilus ansikte utåt alltså, på ett par veckor, så hinner man lyssna på en hel del musik under träningspassen och promenaderna. Nånting som har fångat min uppmärksamhet är...varför spelar man in musiken i en sån tonart, så att man har helt sjukt svårt att framföra dom live? Takida är ett praktexempel på detta och ni som inte förstår vad jag pratar om, ska få ett exempel här nedan. Kolla igenom hela klippet!

Ville bara säga att jag kliver på årets enda frivecka imorrn......så sjukt värd den efter allt slit!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Balle Sara

Hellå!!



Gå in och koll på första youtubeklippet på min blogg...fy fan SÅ JÄVLA BLÅSTA!!! Jag skämms när jag tittar på det....

Kram Balle sara

2009-10-29 @ 10:31:16
URL: http://saralundgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0