090909

™Många kanske tror att jag har nummer 2 som ett sk favoritnummer och det stämmer när det gäller ett par saker :P men egentligen är det nummer 9 som gäller. Har haft det numret på tröjan sen jag i min första match 85 eller 86 emot Torsång på Torsångs IP. Valet av tröjnummer gick till på följande vis. Jag frågade helt enkelt min far vad han hade för nummer när han hade spelat och han svarade om jag kommer ihåg rätt: Ibland nummer 2 fast oftast nummer 9. Sagt och gjort så petade man åt sig nian, men det var ju inte det lättaste att få siffran på ryggen. Tror att jag provade 5 ggr och varje gång så hamnade nian på magen. Till slut så satt den på ryggen och trots att vi mötte 3 år äldre motstånd, så lyckades jag hänga en stenhård mittbena på keepern och göra mål i min första match någonsin. Seger med 5-0 förövrigt.

090909 idag kommer The Beatles Rockband ut men min box är såklart på lagning. Maskinen behöver maskinen för att kunna visa att han är Maskinen.

Vill bara flika in med att jag hatar Norrköping oxå!

Landskamper idag igen vilket innebär att man måste hitta på något annat att göra. Frågan är ju bara vad när man som vanligt ska jobba imorrn. Blir sjukt störd på dom som bara går runt och lunchar och sen tar en fika på Kupolen. Såna som bara går runt och drar hela dagarna. Tänk om en annan kunde få göra det....Overkligt!

16 var här och körde en sugga till gårdagens poker. Det brukar kunna vara ett lyckat koncept, men dock inte i detta fallet. Han lämnade stället redan vid 20-tiden, 2 timmar efter "matchstart". En som det gick bättre för var Oh Ah:s kompis "Finnen". Han plussade på ganska ordentligt och Höstformen var med och sponsrade som vanligt.

Orkanstyrka på vindarna utanför fönstret, men vad gör det...man måste ut i trädgården som vanligt. Fontänen hade slutat spruta såg jag....kan bero på att allt jävla vatten har blåst bort inatt!

Nej mina fingrar är för gröna för att sitta här längre...trädgården skriker efter mig



//Maskinen


Kommentarer
Postat av: Sonen

Du är dig inte speciellt lik på bilden, var iofs ett tag sen jag såg dig.

2009-09-10 @ 21:35:51
Postat av: Puffen

Inge käft om Peking!

2009-09-10 @ 21:42:34
Postat av: Meerre

Hur går de med boxen!? HAHA HAHA!

2009-09-11 @ 06:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0