Den röda maskinen

Nu snackar vi inte The Gunners, CCCP eller Tigrarna som kissade ner Ludvika igår. Nej vi pratar om den lilla röda dammsugarmaskinen vars hemadress är 45:an! Jag och den röda maskinen M&M asså bestämde oss för att städa av 45:an idag. Det vi inte hade räknat med var att det skulle ta 4 timmar och i ärlighetens namn så gav den lilla röda maskinen upp redan efter 1 timme och backade vackert in i sitt näste och drog ner rullgardinen. Tackar, sa jag innan jag fortsatte att göra hästjobbet själv. Fyfan i helvete vad tråkigt det är, men det är orgasmkänsla när man är färdig.

Så nu sitter jag i biorummet med Extreme Home Makeover i bakgrunden och lukten av renhet våldtar min näsa. Var hos naprapat Mårtensson igår och han konstaterade att mina L4 & L5 kotor var totalt demolerade och utbeordrade total vila i 3-5 dagar. Hur fan ska det se ut tänkte jag, då kommer ju resten av världen att bli lidande, så det visste jag redan då att det inte skulle funka. Började med att jag petade upp en TV på väggen i sovrummet. Det är tur att man är så pass gammal i gamet att man kan gå på enbart rutin. Det blir säkert att smälla upp ett gäng lister innan dagen är över.

Får se om man kan få ha Champions League på i bakgrunden iaf. Arsenal möter piss på bortagräs vilket kommer att innebära 3 lätta. Sen har vi den stora snackisen Inter - Barcelona. Jag hoppas att Inter kissar ner fitt-Zlatan och att Etoó hänger 3 och sen svarar upp med 3 Adebayormålgester på det. Sen om man får ha ett par kalla innanför västen oxå så är jag komplett som människa.

Nej nu börjar det bli dags för NHL 10. Så sjukt välförtjänt av det. Möte på jobbet imorrn btw. Skönt att bara åka dit och ta emot snackat om att man är den överlägset bäste assistenten!

Vill även bjuda på denna ögongodisbild ifrån tidigt 80-tal!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du slänga upp en tv och sätta upp lister så kan det väl inte göra sååå ont..

2009-09-18 @ 21:30:30
Postat av: Anonym

Men herregud vilken underbart gullig bild, familjen söderström-bergsten som man aldrig sett dem förr! =)

2009-09-20 @ 13:48:03
URL: http://blemertballe.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Det man måste ge mest cred är ändå farsans musche!

2009-09-20 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0