Leif GW Maskinen

Sitter här hemma i lugn och ro och kollar på Idol och pillar lite på bollarna när telefonen ringer. Displayen blinkar "dolt nummer" och jag brukar aldrig svara när det är dolt, men fick en känsla av att jag skulle svara denna gång.

Jag svarar och får höra: Hej jag heter xxxxx xxxxx och ringer från Expressen. Har fått ditt nummer ifrån många olika håll och det är tydligen dig man ska prata med när det gäller saker och ting i 0243-området. Ja det stämmer, svarade jag. Vad vill du veta? Jag vill veta alla fakta du har om Mats Alm, hur han har betett sig osv på sin arbetsplats etc. Ja, har du papper och penna, för nu åker vi. Jag gav honom sjukt mycket fakta, så blir Alm fälld, så är det pga detta samtal.

5 reportage om Anna Anka på Expressens sida idag och där huvudrubriken var (förövrigt högre upp än mordet på Linda Chen) Anka: "Paul pratar svenska i sängen!" Men skjut mig! Då är han den enda som pratar svenska i sängen då med tanke på att du pratar danska (skånska)

På bilden nedan kan ni se det senast gjorda i vardagsrummet......så vackert!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Puffen

Det kan inte vara lätt att vara maskin, allvetare och skvallerkärring. Men nån måste ju ta på sig dessa uppgifter och du gör det klockrent min vän!

2009-09-23 @ 10:43:47
Postat av: Leif G-Punkt

Du är härlig när du "saltar" sannngen lite. De kan inte vara så att din vän Diamant ringde dig och fråga lite om du visste nåt ?

2009-09-28 @ 23:53:23
Postat av: ??

Patetiskt! Låt de riktiga poliserna göra sitt jobb, och inte någon skvallerkärring i borlänge. Som hört massor med rykten. Bara ni som förstör, och gör att utredningar tar längre tid...

Suck!

2009-10-26 @ 13:30:03
Postat av: Maskinen

Jag är polis....

2009-10-27 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0