Trodde aldrig att jag skulle säga att jag älskar Diego Forlan

Men efter gårdagens match mellan smygbarca och Atletico, så måste man älska honom när man han sätter 2-4 kassen och därmed ett fantastiskt klirr i kassan! Jublet på 45:an ville aldrig ta slut och inte blev det lägre ljudnivå när Oh Ah floppade ett fyrtal på Omahan på Unibet som han sedermera kunde casha ut över 4k på när handen var slut. Det firade vi hur bögigt som helst med en flaska vitt!

Nästa grej här är något som har hängt med mig bra länge. För visst fan heter det majonnäsgurka och inte gurkmajonnäs. Blir tokig på såna som säger gurkmajonnäs. Brukar motivera min benämning med att skulle det heta gurkmajonnäs, så ska det väl ändå heta gurkboston ist för bostongurka oxå. Lär väl bli ett jävla liv i kommentarerna efter detta. Så ni som funderar på att skriva att det heter gurkmajonnäs........ge fan i det bara för ni har fel.

Djurgården leder borta mot BP för tillfället. Det krävdes att man petade in ett lir på BP för att det skulle hända. Men det var det värt alla dagar i veckan. Bara att hoppas på att Bajset.......oj jag menar att Bajen torskar mot Götet senare idag.

Ska laga lite korv stroganoff senare idag. Det finns två grejer som jag är oslagbar i när det gäller mat. Dels korv stroganoff och sen är det pasta med min magiska köttfärssås. Folk har valt att skippa knull för att få komma och äta nån utav dom rätterna.......helt rätt.

Kan bli lite NHL 10 oxå om man får nån tid över. Ryggen är fortfarande paj om nån undrade..

Felaktig etikett nedan



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast om du säger att det heter majonäsgurka så menar du ju att gurkan är gjord av majonäs. En ny sort. Köp hem en gurka - ja du vet den som är gjord av majonäs. Gurkmajonäs menas mer att majonäsen innehåller gurka...sorry

2009-09-20 @ 13:57:05
Postat av: hult

vilken fantasisk blogg,men vart e alla inlagg om brud uppdaterningarna:)vill ju hora hur du skoter dej i blge..halsningar sibiriska tigern

2009-09-20 @ 13:57:33
Postat av: Maskinen

Så Bostongurka är gjord av Boston alltså? Otroligt



Kommer aldrig kunna steka i din klass hult....så har det alltid varit!

2009-09-20 @ 14:02:06
Postat av: Sofia

Jag håller med dig i de där, jag säger också Majonäsgurka...

2009-09-20 @ 20:39:06
URL: http://sofialine.webblogg.se/
Postat av: Forlan

Är bilden tagen från ditt kylskåp? Hamburgerdressing och gurkmajonäs inhandlas i storpack...

2009-09-21 @ 07:19:58
Postat av: Maskinen

Skulle aldrig handla något som har en felaktig etikett på sig..

2009-09-21 @ 08:30:36
Postat av: V1

Jag älskar gurka. Smaka på ordet GURKA och ni kommer göra detsamma.

2009-09-21 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0